پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دیدار های تدارکاتی تیم ملی بنگلادش در ایران

بمب والیبالی در اسلامشهر!

تیم ملی بنگلادش که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا یک ماه زودتر به ایران آمده است طی روز های اخیر سه دیدار تدارکاتی در منطقه والیبال خیز اسلامشهر برگزار کرد.

نکته جالب اینکه در آخرین بازی بنگلادشی ها تمامی مسئولان اسلامشهر از امام جمعه گرفته تا فرماندار و رئیس شورای شهر و... به اتفاق جمه زیادی تماشاگر در سالن تر و تمیز شده این شهر حاضر شدند.

اسلامشهر دهها بازیکن ملی در بخش بانوان و آقایان به تیم های ملی ایران هدیه داد و امسال نیز با خرید امتیاز تیم هراز آمل لیگ برتری شد.

دکتر علی عروجی مربی ایرانی تیم اسلامشهر با اشاره به میزبانی بسیار خوب مهندس مهدی نوروزی مدیرعامل تیم طبیعت به البرز ورزشی گفت: حضور تیم اسلامشهر برای والیبال تهران ارزشمند است چرا که بعد از سال ها تیم جدید از این استان لیگ برتری شد. سرمایه گذاری عالی و امکانات ستودنی که در اختیار ابراهیم وادی، مربی بین المللی اسلامشهر قرار گرفته است نوید تولد یک قطب بزرگ در والیبال ایران را داده است.

عروجی درباره تیم بنگلادش نیز گفت: نخستین باری است که بنگلادشی ها در قهرمانی آسیا شرکت می کنند. در این کشور  همه امکانات در دسترس جوانان ورزشکار قرار می گیرد و بیشتر آنها شاغل هستند اما به لحاظ فیزیکی هرگز با جوانان ایران قابل مقایسه نیستند.

گفت و گزار: جمشید حمیدی