پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اعتراض شیشلیکی!

سرنخ دست کیست؟

باز هم مانند پیش از مسابقات لیگ ملت های جهان حاشیه سازی ار داخل تیم ملی آغاز شد و اینبار بحث اعتراض به شرایط اردویی ملی پوشان در شهر ارومیه است که میزبانی سنگین مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده گرفته است.

اینکه بازیکن بزرگی مانند سیدموسوی که نوار پرمسئولیت کاپیتانی تیم ملی را برسینه دارد محق است که خواستار بهترین شرایط اردویی برای بازیکنان تیم ملی باشد تردید نداریم بازیکنانی که صبح و عصر تمرین می کنند و برای تعدیل سوخت و ساز بدنی خود نیازمند تغذیه مناسب و استراحت ایده آل و به اصلاح غذای شیشلیکی هستند!

اما سیدموسوی به عنوان مردی دنیا دیده که کوله بازی از تجارب بین المللی و زندگی سخت اردویی را دارد باید بداند که خواسته های خود را به طور مستقیم از طریق سرمربی یا سرپرست به گوش رئیس فدارسیون برساند به خصوص که گفته می شود مصطفی کارخانه سرپرست کنونی تیم به دلیل روابط عاطفی دور و نزدیک فیما بین عامل اصلی بازگشت کاپیتان سید بوده و غریبه نیست.

استوری گذاشتن و انتقادات و خواسته های خود را در فضای مجازی مطرح ساختن جو را به شدت متشنج می سازد درصورتی که تیم ملی باناکامی هایی که در لیگ ملت ها داشت در حال حاضر بیش از همیشه به آرامش احتیاج دارد.

این تنها نظر ما نیست بسیاری از مربیان دنیا نیز همواره بازیکنان را از ورود به فضای مجازی به ویژه در آستانه مسابقات مهم بر حذر داشته اند بنابراین امیدوار هستیم که کادرفنی و سرپرست تیم ملی شرایط را مدیریت کنند تا حواشی دامنگیر تیم ملی نشود.

متاسف می شویم وقتی می خوانیم بازیکن جوانی مانند مرتضی شریفی که گویا آسیب دیده عدم همراهی خود را به جای اینکه به اطلاع فدراسیون برساند درگیر فضای مجازی می شود. حالا اگر خبرنگاران و والیبال نویسان به موضوعات این چنینی بپردازند مورد هجمه و اتهام قرار می گیرند. بازیکنانی که در چارچوب تیم ملی قرار می گیرند باید حساسیت حضور خود را درک کرده و بدانند که آنها نیز مسئولیت دارند.

از قدیم گفته اند مال خود را خوب نگه دار تا ....

نویسنده: جمشید حمیدی