پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

قنواتی: عراقی‌ها مقابل استقلال بازی می‌کنند

سرپرست تیم صنعت نفت از احتمال حضور بازیکنان عراقی در بازی فردا مقابل استقلال خبر داد.

علی قنواتی، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: 3 بازیکن عراقی به خدمت گرفتیم که بسیار باکیفیت هستند. همه بازیکنان تیم ما قرارداد هایشان را ثبت کرده‌اند و کارت‌شان صادر شده است، از این رو هیچ مانعی برای بازی در این مسابقه ندارند. می‌دانیم که بازی سختی در انتظار تیم ماست، از این رو با تمرکز و تمام قوا به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: ویسی استاد بازی‌های روانی است و روی تفکرات بازیکنان به خوبی کار کرده و آنها برای بازی هفته اول و این تقابل سخت کاملا آماده هستند. بازی اول و آخر برای ما فرقی ندارد و می‌خواهیم با ارائه فوتبال زیبا در همه بازی‌ها تا پایان فصل پرقدرت ظاهر شویم.

سرپرست تیم صنعت‌نفت تاکیدکرد: عراقی‌ها 10 روزی است که به تمرینات اضافه شدند و به هماهنگی خوبی رسیدند. البته می‌دانیم که هنوز برای رسیدن به ترکیب ایده‌آل به زمان نیاز داریم اما ویسی تقریبا ترکیب خود را شناخته و امیدواریم در هفته‌های آینده به قطعیت برسد. ما سعی کردیم با بودجه محدودی که داریم یارگیری قوی داشته باشیم.

قنواتی در پایان گفت: واقعیت این است که بازیکنان ملی‌پوش عراقی به‌مراتب برای ما کم‌هزینه‌تر از داخلی‌ها هستند. متاسفانه توقع بازیکنان داخلی به‌شدت بالا رفته و خیلی از آنها به‌دلیل ارقام غیرمتعارف بیرون ماندند. اما عراقی‌های تیم ما شاید ارزان‌تر از بازیکنان ایرانی نباشد اما گران‌تر هم نیستند. ضمن اینکه ملی‌پوش هستند و این فاکتور مهمی است، از طرفی آنها با فرهنگ و زبان ما نزدیکند و ما با توجه به تجربه خوب استفاده از بازیکنان عراقی در لیگ برتر به حضورشان خوشبین هستیم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی