پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ترین های هفته لیگ برتر فوتبال

فصل جذاب با ورود بانوان به ورزشگاه استارت خورد

رقابت‌های هفته اول لیگ برتر با جذابیت‌های زیادی آغاز شد. مهمترین جاذبه این هفته حضور بانوان هوادار در بازی گل‌گهر در شهر سیرجان بود.

حضور خانوم‌ها در ورزشگاه اختصاصی سیرجان جان تازه ای به این تیم داد و در میان تشویق های پورشور آنها به یک پیروزی پر گل دست یافت.

در این هفته از رقابت‌ها سه تساوی به دست آمد و در دیگر بازی ها شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی بودیم. در روز اول این مسابقات تیم گل‌گهر در یک بازی سخت و زیبا موفق شد تیم منصوریان را با 3 گل از پیش رو بردارد. در روز دوم اما دو بازی پر گل دیگر را شاهد بودیم. استقلال و سپاهان نیز بازی های خود را با 3 گل شکست دادند و هفته پر گلی را رقم زدند. به این ترتیب در این هفته از رقابت ها از مجموع 8 بازی برگزار شده 18 گل به ثمر رسید.

نکته قابل توجه این هفته بازی خوب تیم تازه وارد شمس آذر بود که تا آخرین دقایق بازی برنده بود اما با بدشانسی در دقیق 90 تن به تساوی داد و شمس‌آذری‌ها که با حکم کمیته انضباطی به دلیل تخلف در بازی های فصل قبل با منفی 6 امتیاز وارد مسابقات شدند با این تساوی یک امتیاز کسب کرده و با منفی 5 امتیاز قعر نشین رقابت‌ها هستند. این در حالی است که گل‌گهر و استقلال با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین هستند و سپاهان، ذوب‌آهن و پرسپولیس تیز به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.

برترین های هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به قرار زیر است؛

تیم هفته: تیم سپاهان با عملکرد خوب خود در بازی مقابل تیم تراکتور نه تنها اولین پیروزی خود را کسب کرد بلکه تراکتور رقیب این روزهای خود در فضای مجازی را شکست داد.

مربی هفته: جواد نکونام که در نقل‌وانتقالات نتوانست به خواسته هایش برسد با دست خالی پیرزوی ارزشمندی را در هفته اول کسب کرد.

گلزن هفته: آرش رضاوند روی پاس دیدنی ارسلان مطهری گلی زیبا ساخت و موتور استقلال را روشن کرد.

اخراج هفته: مهدی رحمتی، سرمربی نساجی در همان دقایق ابتدایی اخراج شد و به سکوها رفت.

بازی هفته: بازی سپاهان و تراکتور بهترین و پرگل‌ترین رقابت هفته اول لیگ برتر بود.

بازیکن هفته: ابولفضل جلالی دوباره متولد شد و عملکرد خوبی در استقلال داشت.

برد هفته: گل‌گهر در همین هفته اول برد ارزشمندی کسب کرد و خود را در صدر جدول جا داد.

باخت هفته: تراکتور در شرایطی که در فصل  نقل و انتقالات حواشی زیادی داشت و با سپاهان نیر به چالش خورد، موفق نشد مقابل سپاهان به پیروزی برسد و شکست سنگینی را متحمل شد.

تیم منتخب هفته اول رقابتهای لیگ برتر

دروازه بان: محمدرضا اخباری(گل‌گهر)

مدافعان: دانشگر(سپاهان)-صالح حردانی(استقلال)-ابولفضل جلالی( استقلال)-مهران گلزاری(گل‌گهر)

هافبک ها: رضا اسدی(سپاهان)-سروش رفیعی(پرسپولیس)-رضا شکاری (سپاهان)عرفان معصومی(ذوب‌آهن)

مهاجمان: ارسلان مطهری(استقلال)- شهریار مغانلو(سپاهان)

گزارش: نیلوفر مژدهی