پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

این چمن شایسته این ستاره‌ها نبود

شروع لیگ بیست و سوم اگرچه کمبود های زیادی داشت اما به واقع یکی از بدترین اتفاقاتی مشاهده زمین ویران ورزشگاه نقش‌جهان بود.

 چمن نقش جهان در جریان دیدار حساس مقابل تراکتور، تفاوت زیادی با زمین خاکی نداشت. پیروزی تیم مورایس در اولین گام، دلچسب و فوق‌العاده به نظر می‌رسید اما وضعیت چمن ورزشگاه، اندوه بزرگی است که پشت این شادی پنهان شده و هر چقدر که زمان بیشتری از فصل سپری شود، بیشتر خودش را نشان خواهد داد.

سپاهان با این همه بازیکن و هزینه‌های هنگفت چرا باید چنین چمنی داشته باشد؟ ترکیبی سپاهان یکی از بهترین ترکیب‌های این تیم در همه ادوار لیگ برتر به حساب می‌آید اما ظاهرا برای مدیران باشگاه، اصلا مهم نبوده که این ستاره‌های ارزشمند قرار است روی چه زمینی بازی کنند.

به نظر می‌رسد چمن در اولویت هیچ مدیری نیست. در جایی که دم از حرفه‌ای‌گری میزنیم اما در بدیهی‌ترین امکانات ضعیف هستیم.

باشگاه سپاهان که از مجموعه‌اش به عنوان یکی از بهترین مجموعه ها نام برده می‌شود بعید بود که به چمن بی‌توجه باشد و ستاره‌های میلیاردی را روی چمنی با چنین کیفیتی به میدان بفرستد. بدون شک این ستاره ها که پول‌های قابل توجهی از سپاهان گرفتند در صورت آسیب‌دیدگی هزینه روی دست باشگاه می‌گذارند، مگر این که سپاهان ابایی از پول خرج کردن نداشته باشد‌.

تحریریه البرز ورزشی