پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

چند کلمه درد دل با حاج محمود

کمیته ملی المپیک در زمان ریاست دکتر صالحی امیری رفرم بسیار خوبی در این تشکیلات به وجود آمده بود.

باتوجه به کسوت و رعایت اصالت انسان هایی که در عرصه های گوناگون با کمیته ملی المپیک اصلی بود که به طور جدی پیگیری شد.

با آمدن حاج محمود خسروی وفا انتظار این بوده و هست که رویه ی حسنه ای که مورد تاکید آیین مقدس اسلام و فرهنگ غنی ایرانی است ادامه یابد و امروز که با حکم ایشان دکتر عبدالحمید احمدی ریاست کمیسیون رسانه کمیته ملی المپیک را برعهده گرفت منطقی این است که از حاج محمود، شخصیت ممتاز و متواضع ورزش کشور توقع داشته باشیم که در زیر مجموعه های ایشان عدالت و انصاف رعایت شود و هیچ حقی مورد بی توجهی قرار نگیرد.

در اینکه دکتر احمدی مردی موجه است تردید نداریم و نمی خواهیم کارنامه ی وی را در زمان مسئولیت هایی که در کمیته فرهنگی وزارت ورزش و ریاست انجمن ورزشی نویسان و خبرنگاران را داشته است مورد بررسی قرار دهیم ولی اکنون باید به این اندیشیدید که کمیته رسانه های کمیته ملی المپیک با ریاست دکتر احمدی و به حتم نظارت دکتر خسروی وفا باید مجمعی از اصلح ترین و نخبه ترین افراد رسانه های مختلف باشد.

اینکه باز هم این کمیسیون را به انحصار احتمالی تنی چند از افراد مرتبط با رسانه های دولتی درآوریم و در آن اصل شایسته سالاری را رعایت نکنیم بدون تردید باز هم منافع طلبی، سفرخواهی و زیاده طلبی در این کمیسیون وجه غالب خواهد بود.

در این راستا براساس دیدگاه مسئولان مملکتی باید رسانه های غیردولتی که با هزار یک مشکل بخش های خصوصی اداره می شوند هم محلی از اعراب داشته باشند. سال ها است که در کمیته ملی المپیک و البته در بخش رسانه ها کسوت کمتر رعایت شده و بخش خصوصی به هیچ انگاشته شده اند.

تقاضای ما این است که به انحصار رفیق گرایی و نگاه محدود و معدود به افراد خاص خاتمه داده شود. باتوجه به شناختی که از حاج محمود داریم امیدواریم که این تذکر مشفقانه مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

نویسنده: رضا اسماعیلی