چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
گشتی در دنیای خبر

حضور داوران و مربیان راگبی عراق در تهران

گشت و گذاری در دنیای اخبار منهای فوتبال را با درج سه خبر کوتاه پیگیری کرده ایم که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: پیرو تفاهم نامه صورت گرفته میان فدراسیون راگبی ایران و عراق مقرر شد ایران میزبان کلاس‌های آموزشی دوره‌های ویژه داوری، مربیگری، بدنسازی و پزشکی عراقی‌ها شود تا از تجربیات مربیان، داوران و پزشکان ایرانی بهره‌مند شود.

این کلاس‌ها از امروز ۲۱ مرداد به مدت یک هفته در  هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، همچنین مدارک قبولی‌های این کلاس‌ها از فدراسیون جهانی اخذ می‌گردد.

موتور کراس و رقابت های جهانی

در پایان دو روز مسابقه انتخابی قهرمانان کراس سوار ایران در پیست مجموعه آزادی تهران، با اعلام کمیته فنی فدراسیون در بخش بانوان خانم های هستی رضایی از تهران  و مهدیس گرجی از مازندران  و در بخش آقایان، امیر رضا ثابتی فر از تهران و علی رضا حسین احمدی از هرمزگان به عضویت تیم ملی کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه درآمدند.

این برای نخستین بار است که ایران در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی با ترکیب کامل زن و مرد راهی مسابقات جهانی می شود.

تکذیب رئیس فدراسیون اسکیت

رییس فدراسیون اسکیت با تکذیب شایعات منتشر شده مبنی بر دریافت ۲۰۰ میلیون تومان از ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا توسط فدراسیون، گفت: ورزشکاران بدون پرداخت ریالی و با حمایت فدراسیون به این رویداد اعزام می‌شوند نه با هزینه شخصی.

مجید هنرجو از اعزام ۱۲ ورزشکار دختر و پسر در رشته های فری استایل و سرعت به بازی های آسیایی خبر داد و افزود: با تیم دوم خود در مسابقات جهانی شرکت خواهیم کرد.