چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

هواداران خمز را هوایی کردند

 رفتارشناسی می گوید حمایت هواداران، خمز را هوایی کرده است.

حالا که تراکتور با اظهارات تند خمز موجهه شده بازار شایعه هم داغ است. برخی هواداران از عکسهای خمز بیلبورد درست کرد در معابر نصب می کنند. این حمایت‌ها به خمز این جسارت را می دهد تا هواداران را حامی خود ببیند و از این حمایت ها به نوعی به عنوان سپری در برابر باختهایش  استفاده کند.

هر چند تراکتوری ها این موضوع را تکذیب می کنند اما حالا که تراکتور اسیر حاشیه هست جایگاه خمز، همکاری با بازیکنان تیمش و البته تضاد با باشگاه تراکتور می تواند این تیم را به حاشیه ببرد. البته هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در چنین مواقعی راهکار مقابله با بحران را می داند. او بارها در بزنگاه های تیم تراکتور از فصل پیش تا کنون با اظهارات و البته برنامه های خاص خود این تیم را به ریل برگردانده است.

از این رو توقع می‌رود اینبار نیز راهکار ی برای خروج از بحران پیدا کند. هر چند اینبار شرایط خیلی متفاوت و اختلاف نظر بارز است. وقتی در مورد ادامه همکاری با خمز از باشگاه پرسیدیم مدعی شدند به ادامه همکاری با خمز تا پایان فصل امیدوارند.

چرا که توان فنی تیم را خوب دانستند و معتقدند تیم فقط از نظر بدنی سنگین بود. از این رو نمی توانند به کار بازیکنان و خمز ایراد بگیرند. آنها امیدوارند که تیم به زودی از زیر باز این فشار خارج شود و به شرایط عادی بر گردد.

گزارش: نیلوفر مژدهی