چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
آماده باش پایتخت والیبال برای جام ملت ها

رضایی: ژاپنی ها بامداد پنجشنبه می رسند

شهر زیبا و تاریخی ارومیه با مناظر زیبا و مردمانی که رفتار شهروندی بی نظیر خود را با حرکات درنا های والیبال تنظیم کرده اند آماده میزبانی مهمترین والیبال قاره کهن بعد از بازی های آسیایی است.

این شهر با داشتن مسئولانی علاقه مند و امکانات سخت افزاری کم نظیر نهایت اهتمام اجتماعی و سیاسی خود را به کار گرفته است تا میزبان شایسته باشد.

پیش از این نیز یک هفته از لیگ ملت های جهان در ارومیه برگزار شد و خاطرات خوشی را در اذهان برجای گذاشت.

مهندس پیمان رضایی، رئیس هیات والیبال آذربایجان غربی در اینباره به البرز ورزشی گفت: به لطف همکاری همه ی مسئولان و هوادارانی که در شهر عاشقان والیبال حضور دارند آمادگی صد در صدی برای میزبانی قهرمانی آسیا را داریم. سه سالن آذر پیام، خانه والیبال و نشاط راه و ترابری برای تمرینات تیم ها در نظر گرفته شد و تالار شش هزار نفری نیز مهیای برگزاری رقابت های اصلی است.

مسئولان سیزده کمیته به هماهنگی های لازم رسیده اند و امروز نیز 18 نفر از عوامل فنی فدراسیون والیبال به ریاست آقای تقوی دبیر فدراسیون به ارومیه می آید. دکتر محمد صادق معتمدیان استاندار و رئیس ستاد عالی برگزاری رقابت ها به طور مرتب پیگیر قضایا هستند و مقدمات حضور بانوان بدون هیچ مشکلی در تالار رقابت ها فراهم شده است.

رضایی اضافه کرد: ما میزبانی جام ملت ها نوعی دیپلماسی ورزشی می دانیم و برای اهمیت بخشیدن به آن از هیچ کوششی فروگزار نمی کنیم. امشب تیم ملی قطر وارد تبریز می شود تا با تشریفات خاصی در هتل ارومیه مستقر شود.

ژاپن نیز بامداد روز چهارشنبه ساعت 3:15 از طریق استانبول به ارومیه می رسد. رضایی یکی دیگر از برنامه های ستاد عالی مسابقات را دعوت از سفرای کشور های شرکت کننده در رقابت ها اعلام کرد و افزود: برای تمامی روسای هیات های تابعه ی استان آذربایجان غربی کارت صادر کرده ایم.

وی در خاتمه یادآوری کرد که تماشاگران ارومیه با تمام وجود از تیم ملی حمایت خواهند کرد و از این بابت که بردیا سعادت بازیکن ارومیه ای تیم ملی که خط خورده است برای او آینده ای درخشان پیش بینی می کنیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی