پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اتفاق جالب حضور استقلالی ها در تیم ملی

سورپرایز یک لیست!

فهرست جدید تیم ملی ایران بزودی اعلام می شود و قلعه نویی در تلاش است تا لیست متفاوتی را برای ادامه راه تیم ملی برگزیند.

این مربی که به ترکیه سفر کرده است قصد دارد نفرات مورد نظرش را برگزیند تا بتواند با استفاده از بازیکنان لیگ و لژیونرها شرایط را در تیم ملی پیش ببرد.

اما در خصوص لیست جدید تیم ملی حرف و حدیث هایی مطرح است ‌و شنیده می شود‌ که سرمربی تیم ملی قصد دارد از نفرات جدیدی رونمایی کند که سهم استقلال در این لیست بیشتر از باقی تیمهاست.

حسین حسینی برخلاف تصور خیلی ها قرار است مجددا در لیست قرار بگیرد زیرا قلعه نویی به این گلر اعتقاد دارد و قصد دارد پس از یک وقفه کوتاه مدت از وی در اردوی تیم ملی استفاده کند.حسینی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما گویا قلعه نویی به حضور این دروازه بان که هنوز خود را به استقلالی ها نیز اثبات نکرده اعتقاد دارد!

حسین مرادمند دیگر بازیکن مورد نظر قلعه نویی از استقلال است مدافعی که مدتی است به شرایط خوب خود نزدیک شده و در ترکیب استقلال هم عملکرد مناسبی دارد.

گفته می شود جلالی نیز از استقلال مورد نظر سرمربی تیم ملی قرار دارد و با جدایی محبی و قایدی از استقلال مهاجمی از این تیم مد نظر سرمربی قرار ندارد اما در سیستم دفاعی چند بازیکن از استقلال به اردو فراخوانده می شوند.

مهرداد محمدی نیز گزینه بعدی قلعه نویی است که باید دید نسبت به دیگر هافبک های مورد نظر این مربی برتری دارد یا نه.

در حال حاضر ایهام اصلی لیست قلعه نویی حضور سرلک به عنوان جانشین نورافکن است که حرف و حدیث های بسیاری را به دلیل معافیت وی از سربازی ایجاد کرده است و گفته می شود مه سرمربی تیم ملی در این مورد با پرسپولیسی ها تعامل برقرار کرده است!

گزارش: سوده رحمانوند