پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مدیرعامل جذب بازیکن خارجی را منتفی کرد

انتقال قرضی بازیکنان مورد نظر نکونام!

پس از ناکامی در جذب بازیکن خارجی و رسیدن رقم قراردادهای بازیکنان استقلال به مرز سقف بودجه، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که توان جذب بازیکن خارجی مدنظر سرمربی را ندارند.

حتی این موضوع را نیز به گوش نکونام رسانده اند که تنها در صورت تعدیل و کاهش قراردادهای فعلی، می توان از فهرست مدنظر او، نفر جدیدی را به خدمت گرفت.

با توجه به پیغام هایی که از سوی مدیریت باشگاه به نکونام رسیده، حداقل تا نیم فصل خبری از بازیکن جدید خارجی نیست و سرمربی آبی پوشان عملا در جذب نفرات مورد نظرش ناامید شده است.

این در حالی است که باشگاه تا به حال در جذب نفرات ‌مور‌د نظر نکونام نیز ناکام بوده و نتوانسته نظر وی را جلب کند اما اعلام شده که علاوه بر تعدیل بازیکنان فعلی باشگاه شرایط و توان جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی را ندارد.

حتی از بین حامدی فر، محمد منتظر و سعید مهری فقط یک نفر در استقلال خواهد ماند و این شرایط مورد تایید سرمربی تیم نیست، نکونام از این اوضاع بسیار ناراحت است اما اعلام کرده که نمی تواند با آن مقابله کند زیرا سقف قراردادها برای استقلال مشکل ساز شده است.

خطیر جلسات متعددی را در فدراسیون برگزار کرده تا در این مورد شانس خود و استقلال را امتحان کند اما تا به حال اوضاع بر وفق مراد استقلال نبوده و جلسه نهایی وی با قنبرزاده نیز امروز قرار است انجام شود.

خطیر که رسما به عنوان مدیرعامل جدید استقلال برگزیده شده در انتظار انتخاب دو عضو هیئت مدیره استقلال است و از مسئولان درخواست کرده که اعضا بر اساس شرایطی انتخاب شوند که بتوانند به استقلال در بحث مالی یاری برسانند اتفاقی که تا به حال رخ نداده و باشگاه سودی از اعضای حاضر نبرده است.

گزارش: سوده رحمانوند