چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان – اردن

شاکری و رضایی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر امان اردن در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 مری بازاربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن 65 کیلوگرم محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر فیلیپ فروسولا میلا از اسپانیا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر صفر کایجی اوگینو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 70 کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه 9 بر 6 ابراهیم یاپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر زلیم خان موتسوخایف از لهستان را از پیش رو برداشت. و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر پاول گرایور از مولداوی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 79 کیلوگرم فرزاد صفی جهانشاهی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مغلوب ابراگیم کادیف از روسیه شد و باید منتظر راه یابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر توچی گوا از چین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.