پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هنر مدیریت استرس

سیدعباسی: تب والیبال در ارومیه شدت یافته است

ارومیه قلب تپنده والیبال آسیا است، این شهر حاصل خیز و سرسبز به اندازه میوجات درختان سر به فلک کشیده اش بازیکن، مربی و کارشناس دارد.

جهانگیر سیدعباسی مربی کاتاگوری سه بین المللی والیبال که دوره چند ماه ی مربیگری را در دانشگاه بوداپست و مجارستان گذرانده است می گوید: والیبال همیشه در ارومیه جریان دارد اما میزبانی جام ملت ها که از روز 28 ماه جاری آغاز می شود در معرفی پتانسیل، جغرافیا و فرهنگ مردم شهر ما نقش به سزایی خواهد داشت. هرچند که به جز دو سه تیم به عقیده شرکت کنندگان شاید خیلی طرف توجه نباشند اما تب والیبال چنان در ارومیه بالا گرفته است که همه دنبال تهیه بلیت بازی ایران و ژاپن هستند.

مربی بین المللی والیبال درباره میزان آمادگی تیم ملی نیز می گوید: یکبار در جلسات تمرین این تیم شرکت کرده است، جو بدی وجود ندارد اما فشار روانی و استرس در سیمای مربیان و کادرفنی ملموس است. امیدواریم که بتوانند شرایط را مدیریت کنند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه درباره ی وضعیت این تیم برای لیگ برتر فصل جاری نیز می گوید: در پاسوری بهزاد حیدرشاهی و احتمالا اردلان سیدعباسی را داریم، در پست سرعتی آرمین تشکری، شایان سپهری و یاسین را داریم، در بخش قدرتی بابک فیاضی، امیر خداپرستی و جاوید اسماعیل زاده را به خدمت گرفته ایم و در قطر پاسور دو جوان خیلی خوب بومی هومن شرقی و امیر حیدری راد را گرفته ایم و دنبال یک قطر پاسور باتجربه نیز هستیم.

اما آخرین خبر ها از میزبانی جام ملت ها حاکی است که تاکنون تیم های پاکستان، بنگلادش و قطر وارد شده اند و ساعت 2:30 بامداد فردا ژاپن از طریق استانبول – تبریز راهی ارومیه خواهد شد.

ژاپنی ها در هتل آنا استقرار می یابند و خبر دیگر اینکه حدود 20% از ظرفیت تالار 6000 نفری غدیر به بانوان اختصاص یافته است. جایگاه تماشاگران زن کنار VIP خواهد بود.

گفت و گزار: جمشید حمیدی