چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان – اردن

رضایی و بابالو راهی دیدار فینال شدند

مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از عصر روز گذشته (دوشنبه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در وزن 70 کیلوگرم علی رضایی در دور نخست با نتیجه 9 بر 6 ابراهیم یاپراک از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر زلیم خان موتسوخایف از لهستان را از پیش رو برداشت. و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر پاول گرایور از مولداوی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه 6 بر 4 عمربک تالایبک اولو از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در این دیدار باید مقابل می یر شاپیرو از آمریکا مبارزه کند.

در وزن 97 کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر توچی گوا از چین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 1 کامیل کوروگلیف از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. بابالو دراین مرحله با نتیجه 5 بر 1 کامدن مک دانل از آمریکا را شکست داد و به فینال رسید. وی در این دیدار مقابل ایوان پریماچنکو از اوکراین مبارزه خواهد کرد.