چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مالکان رسمی نامه اعتراض زدند!

 هیات فوتبال تهران با پروژه پاس، مخالفت رسمی و قانونی کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در روزهای گذشته اخبار مختلفی درباره تلاش برخی از پیشکسوتان فوتبال ایران برای راه اندازی دوباره باشگاه پاس بزرگ تهران در رسانه‌ها و محافل فوتبالی منتشر شده است. ماجرا از این قرار است که ناصر فریاد شیران با هماهنگی برخی دیگر از بازیکنان قدیمی پاس تهران، مکاتبات و اقدامات رسمی برای از سر گیری این باشگاه قدیمی و ریشه دار را در دستور کار خود قرار داده و حتی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مکاتبه کرده اند.

فریاد شیران که امروز هم در تهران مراسمی ویژه برای آغاز به کار دوباره پاس بزرگ برگزار کرد، حتی به دیدار مهدی تاج رفته و عکس یادگاری با رئیس فدراسیون فوتبال هم گرفته است.

تمام این اتفاقات اما در شرایطی رخ داده که روز گذشته هیات فوتبال استان تهران در نامه رسمی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، به صورت رسمی با این اتفاق مخالف کرده است.

داستان از این قرار است که از سوی بانک سپه به عنوان مالک اصلی برند باشگاه پاس، نامه‌ای رسمی به هیات فوتبال ارسال شده و درباره استفاده قانونی افراد غیرمرتبط از این برند برای تیم داری ضمن ارائه هشدار قانونی، مخالف شده است. هم چنین مسوولان باشگاه پاس همدان هم قرار بوده در مخالفت با این تصمیم نامه نگاری مهمی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و هیات فوتبال انجام بدهند.

این پیشکسوتان حتی در نامه نگاری‌های خود از لوگو قدیمی باشگاه پاس استفاده کرده‌اند و ادامه این روند قطعا یک پرونده حقوقی بزرگ در فوتبال کشور با توجه به مخالفت مالکان قانونی برند پاس، درست خواهد کرد.

نکته قابل توجه اینجاست که تیم‌های پاس در لیگ‌های زیر نظر هیات فوتبال استان تهران در حال برگزاری مسابقات هستند و بدون شک در روزهای آینده شاهد سروصدای بیشتری درباره پرونده باشگاه پاس خواهیم بود.

نکته قابل تامل این است که ناصر فرساد شیران و پیشکسوتان فوتبال کشور، بدون جلب رضایت مالکان قانونی برند پاس، نمی‌توانند برنامه خود را اجرایی کنند و هیات فوتبال تهران هم به خاطر همین موضوع با این فعالیت مخالفت کرده است.

گزارش: نیلوفر مژدهی