چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

عیادت راه آهنی ها از منصور احمدی

منصور احمدی پیشکسوت ورزش و از مدیران اجرایی و داور قدیمی فوتبال ما چند روز پیش به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر و دنده در بیمارستان بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

این پیشکسوت فوتبال که مدت ها با واکر و عصا حرکت می کند هفته گذشته در حالی که در منزل تنها بود در اتاق شخصی خود زمین خورد و آسیب دید.

وی پس از عمل جراحی برای ادامه دوران نقاهت به منزل بازگشت و پیشکسوتان و  قدیمی های راه آهن در یک حرکت پسندیده برای عیادت از این مدیر زحمتکش ورزش و فوتبال کشور به منزل وی رفتند.

در این اقدام روحیه بخش و دیدار پسندیده حسین راغفر، نادر فریاد شیران، جلال بیوک، کریم شاهرودی، مهرداد خوشرو، شهرام رویین دل و محمدعلی راد حضور داشتند و از نزدیک در جریان بیماری و سیر عمل جراحی منصور احمدی قرار گرفتند.

جا دارد فدراسیون فوتبال، مسئولان ورزش و کمیته داوران هم جویای احوال این مدیر بی ادعا و پرتلاش فوتبال کشور باشند.

احمدی و احمدی ها نیاز مالی ندارند، گاهی یک احوالپرسی ساده و حتی یک تماس تلفنی هم می تواند شرایط روحی و روانی این عزیزان را در بستر بیماری ارتقا دهد.

یادمان باشد قدر شناسی از زحمات و تلاش‌های پیشکسوتان را باید به جوانان بیاموزیم و به آنها تاکید کنیم که همواره تکریم بزرگان و موسپید کرده های ورزش را در اولویت قرار دهند.

گزارش: احمد میرزاییان