چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

دعوای خانگی در هندبال اصفهان!

تیم هندبال بزرگسالان مردان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان منحل خواهد شد؟

 در روزهای اخیر اخبار غیر رسمی مبنی بر منحل شدن تیم هندبال بزرگسالان مردان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در میان خانواده هندبال به گوش رسید.

آن طور که پیدا است مدیران این باشگاه پس از هزینه‌های بسیار بالا و جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی و سرمربی خارجی در جام باشگاه‌ های آسیا و عدم کسب نتیجه مناسب امسال به دنبال منحل کردن این تیم می‌باشند و یا به دنبال ساخت سپاهانی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته هستند.

البته به گفته برخی نزدیکان این باشگاه، حتی در صورت تیمداری و حضور در جام سی و ششم حضور وسلین ویوویچ (سرمربی تیم ملی بزرگسالان) بر روی نیمکت طلایی پوشان همچنان در هاله‌ای از ابهام قراردارد و اهالی ورزش استان اصفهان خواهان واگذاری هدایت دوباره طلایی پوشان در صورت تیمداری به مجید رحیمی زاده سرمربی تیم ملی نوجوانان هستند.

اتفاقی که حق سرمایه گرانبها و ارزشمند باشگاه سپاهان یعنی مجید رحیمی زاده است در صورت نهایی شدن چنین تصمیمی باید فدراسیون و سپاهان برای وسلین دوباره وارد مذاکره و جلسه تازه‌ای برگزار کنند.

اما آنطور که چندین نفر از بازیکنان تیم هندبال باشگاه اصفهانی می‌گویند؛ این دعوا خانگی است و هرچی سریعتر حل خواهد شد و قرار است این تیم امسال با جذب بازیکنان ۱۰۰ درصد بومی و زیر ۲۵ سال یک تیم کاملا بومی و جوان  متشکل از سرمایه های هندبال نصف جهان راهی لیگ برتر مردان کنند.

سپاهان در لیگ گذشته قهرمان شد و بازیکنان غیر بومی بسیار را در ترکیب داشت که مبالغ قرارداد خیلی خوبی را هم دریافت کردند.

آن‌ها در بیست و پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا خردادماه امسال میزبان بودند که برخلاف انتظارات به جایگاه ششم جام رسیدند.

فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان از ۱۱ شهریورماه آغاز خواهد شد و قرعه کشی این فصل در تاریخ ۲۵ مرداد برگزار می‌شود.

گزارش: صمد خزایی