پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با بازیکن سابق شاغل در لیگ امارات

عزیزی: قلعه نویی بدون حسادت ورزی موفق می شود

امیر قلعه نویی به حتم در تیم ملی فوتبال موفق خواهد شد به شرط اینکه حسادت ها کنار گذاشته شود و همه با تزریق انرژی مثبت تیم ملی و قلعه نویی را یاری بدهند.

مصطفی عزیزی که سابقه بازی در تیم های مختلف داخل کشور از جمله امید ملی را دارد از پیشکسوتانی است که در پست های فوروارد و هافبک بازی می کرد و یک فصل نیز در باشگاه حتی امارات توپ زد. به اتفاق حسن روشن تیم ملی ناشنوایان در المپیک 2017 یاری دادند و همیشه از این بابت که کنار بزرگمردی مانند حسن روشن قرار داشته افتخار می کند.

عزیزی اینک با تیم پیشکسوتان فوتبال راه آهن دوره ای دیگر از ایام ورزشکاری خود را سپری می کند، او می گوید متاسفانه پیشکسوتان در فوتبال مغفول مانده اند و هیچکس اهوالی از آنها نمی پرسد درصورتی که آنها نیز بخش زیادی از افتخارات فوتبال ایران را رقم زده اند.

این روز ها با حمایت مدیر رفاه راه آهن آقای صاحب کار زمین باشگاه به طور رایگان در اختیار پیشکسوتان قرار می گیرد تا هفته ای دو جلسه تمرین کنند ما در فوتبال پیشکسوتان قهرمانی کشور نداریم اما آسیا مسابقات سپید مو ها را برگزار می کند و ما یک دوره با مربیگری آقای روشن در این مسابقات حضور پیدا کردیم. ده سال در امارات بودم آنقدر که عرب ها به پیشکسوتان خود بها می دهند واقعا رشک برانگیز است.

عزیزی می گوید: هم اینک در باشگاه راه آهن با مدیریت آقای بهروز تابانی به اتفاق بازیکنان شاخص گذشته آقایان پیوس، کرمانی مقدم، عباس رضایی، پرویز میرزایی، ناصر صادقی و گاهی هم امیرخان قلعه نویی ورزش می کنیم و از حمایت های سرمربی تیم ملی نیز به نوعی بهره می بریم.

به عنوان یک پیشکسوت فوتبال آرزو می کنم که امیر قلعه نویی با تیم ملی نتیجه بگیرد و  اگر حاشیه ها بگذارد و حسادت ورزی نباشد او موفق خواهد شد، موفقیت قلعه نویی توفیق همه ی افتخار آفرینان فوتبال ایران تلقی می شود.

گفت و گو: حسن امامقلی