چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

ارشدی: غریبانه به بیمارستان رفتم و برگشتم

پنج مهره کمرم دچار آسیب دیدگی شده بود و چند سال درد ناشی از این آسیب دیدگی را تحمل کردم تا اینکه در نهایت مجبور شدم جراحی کنم.

پرویز ارشدی پیشکسوت نام آشنای کشتی ضمن بیان این موضوع طی گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی اظهار داشت: آسیب دیدگی جزو ورزش خصوصا کشتی است که من  هم پس از  سال ها حضور در این ورزش از ناحیه مهره ها دچار آسیب جدی شدم. خوشبختانه پزشک حاذقی چون دکتر جباری عملم کرد. مدتی در بیمارستان پارسیان بودم و طی این مدت استاد منصورخان برزگر، پورزاده حسن و علی کاظمی خیلی محبت کردند پی گیر حال و احوالم بودند. خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بود و درد کمرم خیلی بهتر شده با این وجود باید با این وضعیت بسازم.

وی ادامه داد: متاسفانه طی مدتی  که در بیمارستان و پس از مرخص شدن در منزل بودم کسی به ملاقاتم نیامد جز داریوش آذرنیا که به ملاقاتم آمد. از مسئولین کمیته  پیشکسوتان کشتی گله دارم که حتی یک تماس تلفنی هم نگرفتند.

حتما آقایان زیاد کار دارند و باید دنبال سفر مسابقات جهانی و موقعیت خودشان باشند. به ویژه از مربیان تیم های ملی که اصلا حال بنده را حتا تلفنی هم نپرسید.

 من چندین دوره در مسابقات داخلی و خارجی پیشکسوتان شرکت داشتم و مدال های متعددی داخلی و جهانی گرفتم ولی متاسفانه هیچ وقت به وظایف خودش که باید پی گیری امور پیشکسوتان باشد نبوده گویا ایشان اصلا به مشکلات پیشکسوتان توجهی نداشته.

ارشدی تاکید کرد: از تمامی پرسنل بیمارستان و آقای دکتر جباری تشکر می کنم با عمل موفقیت آمیز من را از درد چندین ساله نجات دادند.

در پایان این را هم باید بگویم که درسته در کشتی رفقای خیلی خوبی پیدا کردم اما اگر می دانستم در موقع مشکلات و گرفتاری چنین مورد بی مهری قرار می گرفتم هیچگاه کشتی را انتخاب نمی کردم. واقعا غریبانه رفتم بیمارستان و پس از عمل غریبانه برگشتم به منزل.

گفت و گو: احمد دباغ