پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مدیر رسانه ای آبی پوشان کجاست؟

فرصت طلبی غیر استقلالی ها

استقلال در شرایط خوبی به سر نمی برد و با اینکه شش امتیاز از دو بازی کسب کرده اما اوضاع درونی تیم مناسب نیست و استقلال مشکلات بسیاری دارد!

از شرایط مالی تیم گرفته تا اوضاع رسانه ای تیم که مهمترین بخش هر باشگاه است.

استقلال با حضور جواد نکونام در تیم با اوضاع خاصی را دنبال می کند و این در حالی است که وی با توجه به اینکه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند در داخل باشگاه نیز درگیری هایی دارد.

از جمله حضور دو فرد رسانه ای به عنوان مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای استقلال است که با حرف و حدیث های بسیاری همراه شده است.

پس از شنیدن خبر حضور یکی از این دو در استقلال هواداران تیم که می دانند وی پرسپولیسی است اعتراض شدیدی به این موضوع داشتند و حتی عنوان شد که وی نباید همراه تیم و نکونام باشد اما این نویسنده ورزشی که مدت ها است به عنوان مدیر رسانه ای در تیم ها فعالیت می کند همچنان در کنار بازیکنان و نکونام است، اما آن چیزی که مشخص است اینکه نکونام از زمان سرمربیگری در نساجی یک فرد مورد اشاره را در کنار خود دارد و پس از وقفه در همکاری شان در فولاد وی باز هم با سرمربی استقلال همراه شد.

این در حالی است که وی به دلیل پرسپولیسی بودن و هجمه هایی که علیه اش وجود دارد از پشت پرده استقلالی ها را همراهی می کند و به نوعی آفتابی نمی شود!

حتی استقلالی ها در اقدامی جالب از وی در کنار سرمربی استفاده نکردند تا کنفرانس خبری نکونام پس از بازی بدون مدیر رسانه ای استقلال برگزار شود و این در حالی است که سرمربی تیم قصد دارد به خواسته هوادار احترام گذاشته و از حواشی جلوگیری کند اما این داستان تا زمانی ادامه خواهد داشت مشخص نیست!

در کنار یکی از خبرنگاران شناخته شده به عنوان مدیر روابط عمومی از زمان حضور خطیر در استقلال مشغول به کار شد وی که ویش از این نیز با خطیر کار می کرد و به نوعی حامی اصلی او در رسانه هایش بود در حال حاضر دست چپ مدیرعامل استقلال محسوب می شود که برخی رسانه ها را نیز در دست دارد و به نوعی خط دهنده است تا حامی اصلی مدیریت استقلال لقب بگیرد و کم و کاستی های وی را که کم هم نیستند پوشش دهد!

استقلال در راهی قدم بر می دارد ‌که خیلی امیدوار کننده به نظر نمی رسد و پس از حضور خطیر این داستان تشدید شده است زیرا بنا به اعلام نکونام، مدیریت استقلال تنها به آدم خوبه بودن داستان می اندیشد و اینکه از طریق استقلال به خواسته هایش برسد و استقلال را به تیمی عادی تبدیل کند.

حال باید دید دو فرد رسانه ای مورد اشاره تا چه زمانی در استقلال دوام می آورند زیرا یکی از آنها شدیدا مورد انتقاد هواداران است و دیگری نیز نیز دوام زیادی ندارد زیرا با ادامه این روند خطیر نیز پس از مدتی باید از استقلال خداحافظی کند!

حرف آخر ما این است که استقلال نباید به بیراهه برود و توسط غیر استقلالی ها در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

برای جامعه فوتبال ایران به ویژه استقلالی ها مردانی که از دیرباز بی ریا دل در گرو این باشگاه ریشه دار و پرافتخار دارند شناخته شده اند اما هرگز حاضر نشدند با هزار وصله خود را به مدیران استقلال تحمیل کنند.

تحریریه البرز ورزشی