پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
زیاده خواهی های نیمار در عربستان

لشکرکشی برزیلی ها به ریاض!

عمارت 25 اتاقه، 8 خودروی لوکس، نیمار به عنوان بخشی از قرارداد الهلال، محسوب می شود.

او از زندگی عجیب و غریب در عربستان سعودی لذت می برد. نیمار همچنین سه سونا و یک یخچال درخواست کرد.

نیمار ستاره فوتبال برزیل جمعه شب وارد ریاض پایتخت عربستان شد و در حالی که او فصل جدیدی را در حرفه ورزشی خود آغاز می کند، گزارش های رسانه های بین المللی نگاهی به زندگی عجیب و غریبی که او در پادشاهی می گذراند، ارائه کرده است.

گزارش ها فاش کردند که قرارداد 2 ساله 175 میلیون دلاری نیمار با الهلال با مزایای باورنکردنی همراه بوده است ظاهراً او خواسته است. یک عمارت 25 خوابه با سه سونا و ناوگانی از ماشین های سطح بالا تنها چند مورد هستند.

طبق گزارشی مهاجم برزیلی این خانه بزرگ را می خواست تا خانواده، دوستان و اطرافیانش را در خود جای دهد. وی گفت: این عمارت باید دارای سه سونا و یک استخر به عرض 10 متر و طول 40 متر باشد.

باید پنج کارگر تمام وقت در کاخ باشند. این گزارش می افزاید که او همچنین درخواست یک آشپز سوسی کرده است که بتواند به سرآشپز شخصی خود از برزیل و دو نفر برای کار نظافت کمک کند.

لیست به همین جا ختم نشد. بر اساس این گزارش، یخچال باید با نوشیدنی مورد علاقه او، آب آکای و نوشیدنی های گوارانا برای دوستان و خانواده او باشد.

او ظاهراً برای خود سه خودروی لوکس به همراه چهار دستگاه مرسدس جی واگن برای همراهانش و یک مرسدس ون برای راننده اش درخواست کرده است. گزارش سان افزود: اگر خواسته ها برآورده شوند، نیمار یک بنتلی کانتیننتال GP، یک لامبورگینی هوراکان و یک استون مارتین DBX را به ناوگان خود اضافه خواهد کرد.

علاوه بر این، نیمار می خواهد که یک راننده شبانه روزی در دسترس باشد و طبق گزارش ها، خدمات هواپیمای خصوصی برای خود، خانواده و دوستانش داشته باشد.

برگردان: هستی رفیعی