چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
دنیای توپ و سبد

ونزوئلا آخرین تدارک پیش از جام جهانی

کمتر از یک هفته تا آغاز جام جهانی بسکتبال باقی مانده است و تیم ایران در گروه G جام جهانی ۲۰۲۳ با تیم‌های اسپانیا، برزیل و ساحل‌ عاج همگروه‌اند و باید بازی‌های خود را در جاکارتای اندونزی برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال به میزبانی مشترک سه کشور فیلیپین، ژاپن و اندونزی برگزار می‌شود.

ملی پوشان ایران آخرین بازی دوستانه خود را مقابل بازیکنان ونزوئلا برگزار خواهند کرد و این بازی فردا در ساعت 12:30 در کشور چین برگزار خواهد شد.

ایران در نخستین بازی خود در چارچوب جام جهانی روز شنبه ساعت 13:15 به مصاف برزیل می‌رود و پس از آن با ساحل عاج و اسپانیا روبرو می‌شود. باید دید که بسکتبال ایران در دوران دگردیسی با مربی ترک چه خواهد کرد. اگر قرار باشد در سطح ملی کمی تا قسمتی صبور باشیم شاید حق بسکتبال باشد که اندکی تامل به خرج دهیم.

بازیکنان جدید در شهرداری گرگان

شهرداری گرگان بعد از جذب مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی، ارسلان کاظمی و سینا واحدی، دو ملی‌پوش بسکتبال ایران را به خدمت گرفته است.

کاظمی که هم اکنون در اردوهای تیم ملی حضور دارد، در دو فصل گذشته با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان قرارداد داشت و با این تیم نیز عنوان نایب قهرمانی لیگ را به دست آورد.

به این ترتیب بازیکنانی چون نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، سالار منجی و ارسلان کاظمی، ملی پوشان شهرداری گرگان در فصل پیش رو خواهند بود.

پاداش نقدی برای بازیکنان تیم ملی بسکتبال

تیم بسکتبال بانوان کشورمان دیروز موفق شد در دویژن B کاپ آسیا با پیروزی مقابل اردن فینالیست شود.

پیش از آغاز این بازی محسن معزی فر، دبیر فدراسیون بسکتبال که در تایلند حضور دارد، در جمع بازیکنان اعلام کرد که در صورت صعود به فینال از طرف خودش به اعضای تیم نفری 200 دلار پاداش می‌دهد.

حالا با صعود به فینال و رقم خوردن این اتفاق تاریخی، دبیر فدراسیون باید دست به جیب شده و پاداش ملی پوشان را پرداخت کند.

بانوان ایران در فینال باید به مصاف برنده اندونزی و تایلند بروند. تیم اول رقابت‌ها به دویژن A صعود می‌کند.