چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تبریز آمدند تا مقدمات دیدار تراکتور و الشارجه را فراهم سازند از سویی دیگر کمانداران که باز هم نظر به مربی کره ای دارند راهی شرق آسیا شده اند. باید دید که ماحصل این اقدامات به چه نتیجه ای منتج می شود.

ناظران AFC در تبریز

به گزارش پایگاه خبری البر ورزشی: رشید محبوب الدوساری، محمد مازن دکوری و ویکتور کولپاکوف به عنوان ناظران و عوامل اجرایی AFC به همراه چهار داور کره‌ای دیدار تراکتور و الشارجه امارات صبح امروز وارد تبریز شدند.

تیم فوتبال تراکتور در فصل گذشته موفق شد در رتبه چهارم لیگ برتر فوتبال قرار بگیرد و با توجه به حذف استقلال از لیگ قهرمانان، جواز حضور در مرحله پلی‌آف را بدست بیاورد.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات ساعت ۱۹:۳۰ روز ۳۱ مرداد، در مرحله پلی‌آف رقابت‌ها در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

ریکرور در راه کره

تیم تیراندازی با کمان کشورمان در ماده ریکرو جهت حضور در اردوی کره جنوبی صبح امروز عازم این کشور شد. تیم کامپوند کشورمان نیز هفته آینده راهی این کشور می‌شود. این اردو تا 15 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اسامی نفرات اعزامی ریکرو کشورمان به اردوی کره‌جنوبی:

رضا شبانی، محمدحسین گلشنی، صادق اشرفی، مهتا عبدالهی، یسنا پورماهانی، مبینا فلاح

سرمربی: سونگ چیل هونگ - مربی: مهسا بدخشان‌ - سرپرست: امید نجاری

اردوی عالمیان ها در نوشهر

تیم ملی پینگ پینگ که باید در قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی حاضر شود، اردوی آمادگی خود را در نوشهر مازندران برگزار خواهد کرد.

اردوی تیم با حضور 5 بازیکن ( افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و سروش امیری نیا) و زیر نظر جمیل لطف الله نسبی از دوشنبه آغاز و تا 9 شهریور برپا خواهد بود.

ملی پوشان 9 شهریور برای حضور در قهرمانی آسیا راهی کره جنوبی محل برگزاری مسابقات خواهند بود.