پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عبدی مورد غضب یحیی

در حالی که باشگاه پرسپولیس به دلیل محدودیت‌های مالی علاقه‌ای به فروش مهاجم جوان خود ندارد اما سرمربی این تیم به باشگاه اعلام کرده تا او را بفروشد.

مهدی عبدی در تمامی بازی‌های دوستانه پیش از آغاز فصل پرسپولیس حداقل یک نیمه را بازی کرد اما از وقتی که رضا درویش اعلام کرد بهتر است جای مهاجم خارجی بیشتر از امثال عبدی در تیمش استفاده شود، یحیی گل ‌محمدی به‌ طور کل او را از برنامه‌های تاکتیکی تیمش کنار گذاشته، حتی گل زیبای عبدی در بازی دوستانه هفته پیش پرسپولیس با فجر سپاسی هم باعث نشد یحیی بخواهد در بازی با تراکتور از او استفاده کند.

به ‌هرحال گلزنی احتمالی عبدی در این بازی شاید باعث می‌شد باشگاه کاملا قید جذب مهاجم خارجی را بزند. درواقع یحیی برای اینکه این اتفاق رخ ندهد عبدی را از برنامه‌های تاکتیکی‌اش کنار گذاشته است.

از طرفی تراکتور برای حل مشکل گلزنی خود خواهان جذب مهدی عبدی شده است. نکته عجیب اینکه یحیی با وجود اینکه اعتقاد دارد تیمش در خط حمله با کمبود مهاجم نوک مواجه است، موافقت خودش را با جدایی عبدی اعلام کرده است. البته او نه الان شاید در هیچ مقطعی این موضوع را صراحتا بیان نکند اما به باشگاه پیغام داده که مخالفتی با فروش عبدی ندارد.

درحالی‌ که درویش به ‌شدت مخالف جدایی مهاجم تیمش است و نمی‌خواهد با فروش این بازیکن باشگاهش را در شرایطی قرار دهد که مجبور به جذب مهاجم خارجی شود.

در نهایت عبدی دیروز راهی باشگاه پرسپولیس شد و برای جدایی قرضی از این تیم به توافق رسید. به این ترتیب به ‌نظر می‌رسید یحیی توانسته حرف خود را به کرسی بنشاند و شاید به‌زودی شاهد اضافه شدن یک مهاجم خارجی جدید به این تیم باشیم.

گزارش: نیلوفر مژدهی