چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
یک روز خوب برای بزرگان باشگاه استقلال

دیر بود اما خوب....

گاهی حقایق در هیاهوی فوتبال گم می شوند و زمانی پی به واقعیت ها می بریم که دیگر خیلی دیر شده است اما وقتی هدف خیر باشد و کمک به جوانان مملک خدمات واقعی هرگز محو نمی شود.

نشست امروز جمعی از پیشکسوتان استقلال که به دعوت مهندس کریمی مدیرعامل و مستعفی استقلال تشکیل شده نموداری از این واقعیات بود.

مهندس کریمی که به اتفاق نقدی زاده بزرگان پیشکسوتان باشگاه استقلال علی جباری، حسن روشن، بهتاش فریبا، علی نظری جویباری، رضا حسن زاده و... جمع شده بودند تا برای جبران بی توجهی هایی که به پیشکسوتان این باشگاه شده بود راهکار هایی را جهت احیای سنت حسن تکریم بزرگان پیدا کنند مسائل و مواردی برطرف شد که موجب حیرت نامداران فوتبال ایران شد که در زمان کوتاه مدیریت قدرت کریمی چه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته بود. چه قدر درآمد کسب شد، چقدر هزینه کرده اند و چگونه در سایه ی مدیریت 60 کارمند شاغل در باشگاه استقلال را با آن فضای کوچک سازمان دهی کرده بودند.

حسن روشن اسطوره باشگاه استقلال در اینباره به البرز ورزشی گفت: جلسه بسیار مثبتی بود ولی حیف که خیلی دیر متوجه شدیم این مرد برای استقلال چه کرده بود. روشن از تشکیل یک باشگاه یا تشکل خصوصی با حضور پیشکسوتان آبی پوشان پایتخت خبر داد.

علی نظری جویباری دیگر پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز از اهتمامی که برای تشکیل کمیته پیشکسوتان در باشگاه استقلال به عمل آمده به نیکی یاد کرد و گفت: متاسفانه هیچکس دلش برای پیشکسوتان استقلال نمی سوزد و انگار که این باشگاه بچه سر راهی وزارت ورزش است. ما وزیر نداریم اما امیدواریم با انتخاب دکتر کیومرث هاشمی بتوانیم به ملاقات ایشان برویم و حقی را که از استقلال ضایع شده به دست آوریم.

گفت و گو: ج - دوستدار