چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
روزهای تاریک استقلال

دست هایی که تنها هدفشان تخریب نکونام است!

علی خطیر در استقلال چه می کند؟ وی به عنوان مدیرعامل استقلال از زمان حضورش در این تیم چه کرده؟

هواداران تیم استقلال تصور می کردند با حضور خطیر به عنوان یک استقلالی اوضاع تیمشان بهبود می یابد اما چه فکر کردند و چه شد؟

وقتی حجت کریمی و حاشیه هایش در استقلال زیاد شد هواداران تصور نمی کردند با اعتراض به عملکرد وی چنین روزی در انتظارشان باشد که خواستار بازگشت کریمی باشند !

خطیر طی مدت حضورش در استقلال همه را از خود ناامید کرد ولی زمانی مخالفت ها را علیه خود به اوج رساند که با جواد نکونام وارد کل کل و کری خوانی شد.

خطیر مخالفت ها علیه سرمربی استقلال را زمانی آغاز کرد‌ که نکونام بحث بابایی را به راه انداخت و از مدیریت و مسئولان خواست وی را از باشگاه دور کنند اما خطیر نه تنها اقدامی انجام نداد بلکه خلاف عقیده و نظر سرمربی استقلال پیش رفت و بسیار نامحسوس خواسته های خود را در باشگاه اجرا و به نوعی با نکونام وارد جنگ نابرابر شد!

نکته قابل توجه اما این است که مدیریت استقلال نه تنها خواسته ها و موارد مهم برای یک سرمربی را در تیم نادیده گرفت بلکه حتی از لحاظ مالی نیز پیشرفتی حاصل نکرد و اوضاع استقلال حتی بدتر از زمان کریمی شد!

مگر می شود مدیریت یک تیم پول بازیکنان قدیم و جدید تیم را پرداخت نکرده و اقدامی در این مورد انجام ندهد؟

مگر می شود مدیر تیمی مانند استقلال بی توجه به لیست سرمربی شرایط را پیش برده و انگار نه انگار که سرمربی برای پیشبرد اهدافش نیاز به جذب بازیکن دارد؟

مگر می شود یک مدیر بازیکنان مورد نظر خودش را توسط اطرفیانش به کشورآورده و در بهترین هتل اسکان دهد و به مربی تیم تحمیل کند که باید این بازیکن را جذب و با حضورش در استقلال موافقت کند؟

مگر می شود مدیرعامل تیم بازیکنان جوان جذب شده تیم را که پس از کش و قوس فراوان با پیراهن تیم عکس گرفته و قرارداد امضا کردند را برخلاف خواسته سرمربی و برای مخالفت وی روانه باشگاه های دیگر کند؟

 

مگر می شود مدیریت استقلال نتواند راه کاری برای سقف قرارداد و مقابله با قانون عجیبی که هیچ یک از تیم های مدعی آنرا رعایت نکردند بیابد و مشکل استقلال را حل کند؟

مگر می شود خطیر که می گفت عاشق استقلال است حالا به دنبال حاشیه سازی برای این تیم باشد آن هم از راه ناامید کردن هواداران استقلال از سرمربی تیمشان!

خطیر راه درستی را برای هدایت باشگاه استقلال در پیش نگرفته و اگر  قصدش تضعیف و جدایی نکونام از تیم است کاملا در اشتباه است زیرا سرمربی استقلال حتی اگر تیمش کامل نیز نباشد قصد جدایی از استقلال را ندارد!

نکونام که رابطه بسیار تاریکی با خطیر دارد تن به خواسته های وی نداده واز طرفی به تمام اقدامات وی بی اعتناست ،گویی نه یاسین سلمانی به پرسپولیس رفته نه اریا برزگر به نساجی و نه بازیکنان مازادش به تمرینات بازگشتند و نه هیچ یک از نفرات لیستش جذب نشده و نمی شوند و نه وی بعنوان مربی یک تیم بزرگ هیچ ک از خواسته هایش عملی نمی شود!

نکونام تنها می جنگد تا مناظر اقدام بعدی مدیریت باشد ….

بازی با سپاهان شاید خیلی از دستها را رو کند ،شاید این بازی پرده از اتفاقاتی بردارد که نشان دهنده اوج فاجعه در باشگاه استقلال است!

گزارش: سوده رحمانوند