پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
غیبت احتمالی میلاد و جواد کریمی

موحدی: پاکستان پر اشتباه بازی می کند

تیم ملی والیبال امروز در شرایطی به مصاف پاکستان می رود که مسمومیت غذایی میلاد عبادی پور و اسپاسم عضلات کمر جواد کریمی وضعیت این دو مهره اصلی را در پرده ابهام قرار داده است.

حمید موحدی سرمربی سابق تیم ملی پاکستان که بسیاری از بازیکنان کنونی را به روایتی کشف کرده است، در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: پاکستان تیم کم تجربه ای است که در پوان های حساس نمی تواند سد راه تیم ایران باشد. حمید پاسور این تیم در کار سرعتی و ارسال توپ به سر آنتن مهارت ویژه ای دارد و از پشت خط زن های تیم هم استفاده می کند.  در سرویس پرشی بد نیستند اما دفاع وسط کوتاهی دارد که نمی تواند سد راه سید و ولی زاده باشند.

موحدی اشاره کرد که در دو سال اقامت در پاکستان بسیاری از این بازیکنان از روستا های دورافتاده این کشور کشف و جذب کرده اند. مراد خان قطر پاسور این تیم بازیکن جنگنده ای است و یک مراد خان دیگر هم دارند که کاپیتان تیم و قطری زن است. او نیز در کشور های مختلف بازی کرده است ولی برخلاف برخی حرف ها مربی برزیلی این تیم مدت کوتاهی است که سکاندار تیم پاکستان شده و آنگونه که می گویند تاثیرگذار نبوه است.

موحدی درباره تیم ملی ایران نیز می گوید: یک ست بازی بد در مقابل عراق نمی تواند ملاک ارزیابی بازیکنان باشد. والیبال ما در سطح بین المللی قرار دارد و بدون تردید در مسابقات پیش رو این واقعیت را بیشتر لمس خواهیم کرد.

گفت و گو: جمشید حمیدی