پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ورزشگاه آزادی میزبان لیگ قهرمانی

خیال نساجی راحت شد

به نظر می‌رسد نگرانی باشگاه پرسپولیس و نساجی برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا بی ‌مورد بود و استادیوم آزادی به این بازی‌ها ‌می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ورزشگاه آزادی به‌ عنوان محل بازی‌های خانگی تیم‌ های پرسپولیس و نساجی مازندران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شده است و چنانچه این ورزشگاه تا چند هفته دیگر برای میزبانی از این رقابت‌ها آماده نشود آن وقت است که هر دو باشگاه شاید برای میزبانی از حریفان آسیایی با مشکلاتی مواجه شوند.

اتفاقی که هر دو باشگاه را نگران کرده و در این راستا نیز صادق درودگر از شرکت توسعه و تجهیز خواستار روشن شدن این وضعیت شد. مشکل اشاره ‌شده به چند ماه پیش بر‌می‌گردد. همان مقطعی که پرسپولیس و استقلال برای معرفی این ورزشگاه به‌عنوان محل میزبانی خود از حریفان آسیایی تردید داشتند.

 در این میان استقلال تصمیم گرفت ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را معرفی کند و پرسپولیس هم به این فکر افتاد که ورزشگاه امام رضای مشهد را معرفی کند که این مساله چندان به مذاق مسئولان مشهدی خوش نیامد و درنهایت سرخپوشان همان ورزشگاه آزادی را انتخاب کردند.

 در هر صورت در فاصله تقریبا یک ماه تا شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان دو باشگاه پرسپولیس و نساجی پیگیر این هستند که می‌توانند در ورزشگاه آزادی میزبان باشند یا نه. هر‌چند به نظر می‌آید این ورزشگاه در صورت آماده شدن هم به صورت نصف و نیمه می‌تواند میزبان دو باشگاه و هوادارانش باشد.

ورزشگاه آزادی برای اینکه مورد تایید نمایندگان ‌ای‌اف‌سی قرار بگیرد چند ایراد بزرگ دارد. سالن کنفرانس و اتاق دوپینگ به خاطر مقاوم‌سازی سکوها مورد تخریب قرار گرفته است. اتاق گزارشگران آماده نیست. جایگاه خبرنگاران شرایط میزبانی از اصحاب رسانه را ندارد. اتاق ناظران و داوران نیز به‌طور کامل آماده نشده است و چند مشکل دیگر که همگی جزء الزامات ‌ای‌اف‌سی هستند.

مسئولان ورزشگاه آزادی صبح روز گذشته در واکنش به صحبت‌های دوشنبه شب صادق درودگر، با باشگاه نساجی ارتباط گرفته و به آنها اطمینان دادند که بخش زیادی از الزامات ای‌اف‌سی آماده شده و برای اینکه خیال‌شان راحت شود نیز می‌توانند در اولین فرصت از ورزشگاه بازدید کنند.

در این میان نیز قرار شد دو باشگاه نساجی و پرسپولیس به‌زودی کارگروهی را تشکیل داده و به ورزشگاه آزادی بفرستند تا بعد از بررسی دقیق، ایرادات را مشخص کرده و به شرکت توسعه و تجهیز اعلام کنند تا زودتر رفع شود. صادق درودگر در واکنش به این اتفاق به ما گفت: صحبت‌هایی که لازم بود را رسانه‌ای کرده و به گوش مسئولان رساندیم اما از ورزشگاه آزادی به ما اطمینان دادند که ایرادات تا شروع بازی‌ها برطرف خواهد شد و ما مشکلی برای میزبانی از حریفان خود در این ورزشگاه نخواهیم داشت که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.