پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پرسپولیس ریسک نمی کند

با تماشاگر یا بدون تماشاگر!

دیدار پرسپولیس با ذوب آهن از آن دست بازی هایی به شمار می آید که می تواند در برگیرنده نکته های فراوانی باشد، این دیدار فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اینکه این بازی با تماشاگر خواهد بود یا بدون تماشاگر هنوز مشخص نیست. بر اساس شنیده ها، احتمالا پرسپولیس بار دیگر در خانه بازی بدون تماشاگر را تجربه خواهد کرد. البته پرسپولیسی ها همچنان بر تصمیم خود ایستادگی دارند و بازی بدون تماشاگر را رد می کنند. نکته دوم به بازی گرفتن یا نگرفتن میلاد سرلک در ترکیب تیم پرسپولیس است.

سرلک از تاریخ اول شهریور سرباز محسوب می شود، دیدار پرسپولیس با ذوب آهن در تاریخ دوم شهریور انجام خواهد شد، سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده است، در صورت استفاده از سرلک باید مدارک جدیدی مبنی بر مجوز غیر سرباز بودن از حوزه نظام وظیفه اراِئه دهد، اما باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد به دلیل قرار گرفتن نام سرلک در لیست تیم ملی برای بازی با بلغارستان که چندی دیگر برگزار خواهد شد، نامبرده تا دو سال آینده هیچگونه منعی برای همراهی تیم پرسپولیس نخواهد داشت.

با اینحال پرسپولیس ریسک نخواهد کرد، گرچه سازمان لیگ منتظر استعلام از سوی کادر فنی تیم ملی است تا مشخص شود که سرلک جز نفرات تیم ملی اعزامی به بلغارستان قرار دارد یا خیر، اما با اینحال گل محمدی اهل ریسک نیست وقطعا بیگدار به آب نخواهد زد.

آخرین خبر اینکه معافیت میلاد سرلک تمدید شده و او مشکلی برای ادامه حضور در مسابقات ندارد. البته باشگاه پرسپولیس اشاره خاصی به زمان معافیت نداشته اما شنیده‌های حاکی از تمدید معافیت تنها به مدت یک ماه است.

گل محمدی برای دیدار با ذوب آهن دو ترکیب را در آستین دارد، با سرلک و بدون سرلک، در صورت عدم استفاده از سرلک اسد بیگی و یا یاسین سلمانی در دسترس قرار دارند. گل محمدی در مقابله با ذوب آهن همان ترکیب دو بازی قبل را به کار خواهد گرفت، چون ترکیب گذشته راه و روش دستیابی به پیروزی را خوب  آموخته است، گرچه در هفته های آینده مهاجم خارجی این تیم که چراغ خاموش در حال اضافه شدن به تیم پرسپولیس است در خط حمله  قرار خواهد گرفت تا مشکل پرسپولیس در مورد داشتن یک مهاجم هدف مطلق بر طرف شود.

ذوب آهن نیز با اندیشه امتیاز گرفتن در تهران پیاده خواهد شد، گرچه برای ذوبی ها دسترسی به امتیاز اندکی سخت خواهد بود، همانطوری که در دو هفته گذشته این تیم نتوانست به اهداف مورد نظرش دست یابد.

نویسنده: اکبر عزیزی