پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

بازار اخبار کوتاه فوتبال همچنان داغ است، هنوز بازار رفت و آمدها وجود دارد و با گذشت دو هفته از شروع لیگ برتر فوتبال تیم ها همچنان به دنبال خرید های جدید هستند تا به تقویت تیم خود بپردازند، پشت پرده بازار این خبر ها همچنان داغ است.

* از باشگاه فولاد خبر های پنهانی دریافت شد که در صورت باخت مجدد این تیم خوزستانی در هفته سوم لیگ برتر، خیلی محترمانه عذر علی منصوریان از سرمربیگری تیم فولاد را خواهند خواست.

* از باشگاه پیکان خبر رسید، به زودی در درون تشکیلات فوتبال این باشگاه تغییراتی حاصل خواهد شد تا چرخ فوتبال این باشگاه در دست نفراتی قرار بگیرد که از خانواده باشگاه پیکان هستند. احتمالا در این مورد در بخش آکادمی باشگاه بیشترین تغییرات را شاهد خواهیم بود.

* شنیده ایم، باشگاه پرسپولیس در اقدامی جدید مدت معافیت میلاد سرلک به سربازی را به مدت یک ماه تمدید کرد تا وضعیت دریافت ویزای وی برای همراهی تیم ملی برای سفر به بلغارستان مشخص شود.

* با توجه به شکست های اخیر تیم تراکتور در لیگ برتر و حذف این تیم از راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا، موقعیت خمس سرمربی تیم تراکتور به شدت به خطر افتاده است تاجایی که باشگاه تراکتور بررسی گزینه های جدید را روی میز قرار داده است.

* خرید جدید باشگاه پرسپولیس در نیم فصل به ترکیب سرخپوشان اضافه خواهد شد. بازیکن جدید پرسپولیس یک لژیونر است و از نیم فصل به ترکیب پرسپولیس اضافه می شود. این بازیکن سعید عزت الهی خواهد بود که در نیم فصل نقش بازیکن آزاد را به خود خواهد گرفت.

* باشگاه قزوینی شمس آذر قزوین اعلام کرد، سه امتیاز دیگر از امتیازات کسر شده به این تیم با رای کمیته استیناف عودت داده شد. این باشگاه اعلام کرد، پس از انصراف باشگاه شهرداری همدان از شکایت خود سه امتیاز کسر شده به این تیم بازگشت.

* از حاشیه های تیم فوتبال مس رفسنجان این خبر بیش از هر نکته دیگری جلب توجه می کند. هواداران تیم رفسنجانی با حضور ساکت الهامی به عنوان مربی تیم مس رفسنجان موافق نیستند، هواداران این تیم روز گذشته در جریان بازی تیمشان از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه با شعارهایی که سرداده شد  اعتراض خودرا مبنی بر خروج الهامی از این تیم  علنی  به تصویر کشاندند.

گزارش: اکبر عزیزی