پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ایران - چین؛ یک گام تا سرنوشت

تیم های ضعیف قهرمانی آسیا الک شدند تا در نهایت چهار تیم برای رسیدن به دیدار سرنوشت بازی کنند.

دیروز در ارومیه با نمایش دو رقیب سنتی کره و چین دوستنداران والیبال یک بازی ناب تکنیکی را تماشا کردند و لذت بردند اما امروز ژاپن با قطر شگفتی ساز و ایران با اژدهای جوان شده چین پیکاری گرتن خواهند داشت و به حتم شبی خاطره آمیز در سالن شش هزار نفری غدیر رقم خواهد خورد.

پیش بازی مرحله نیمه‌ نهایی

ژاپن - قطر

دیدار جذابی که شاید قطری ها با سرمربی بلند پرواز خود یکی از تاریخی ترین بازی های خود را به نمایش بگذارد، هر دو تیم بدون دادن حتی یک ست به این مرحله رسیده اند. ژاپنی ها که در بازی های گذشته همه ی توان خود را به نمایش نگذاشته، دیگر در نیمه‌ نهایی با هیچکس شوخی نخواهد داشت و با ستارگان خود می آید که بهترین بازی را به نمایش بگذارد.

ترکیب احتمالی ژاپن: ماساهیرو سکیتا، یوجی نیشیدا، یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی، یامائوچی، اونودرا و یاماموتو

ترکیب احتمالی قطر: میلوش استفانوویچ، یوسف اوغلاف، رنان ربیرو، وادیدی رایمی، ابراهیم ابراهیم، بلال ابونابوت و محمود ناجی

نتیجه احتمالی ۳ بر صفر به سود ژاپن

ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه

ایران - چین

تکرار جدال نیمه‌نهایی ۲۰۲۱ ژاپن این بار در ارومیه، با این تفاوت که چین با ترکیب متفاوتی وارد مسابقات شده و سلانه سلانه خود را به این مرحله رساند و می خواهد شگفتی بزرگ ده دوره اخیر مسابقات را رقم بزند ولی از طرف دیگر تیم ملی والیبال ایران که در بازی های گذشته اش با چین همه را سه بر یک برده، این بار با حضور تماشاگران پرشور ارومیه‌ای می خواهد با اقتدار و یا نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست بدهد و راهی فینال بشود، و پیش بینی های کارشناسان قبل از مسابقات را تحقق بخشد.

ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال ایران: محمد طاهر وادی، میلاد عبادی پور، مبین نصری، امین اسماعیل نژاد، سید محمد موسوی عراقی، محمد ولی زاده و محمد رضا حضرت پور

ساعت بازی ۱۹:۱۵ دقیقه روز جمعه سالن غدیر ارومیه

نویسنده: جمشید حمیدی