پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
درودگر مدیر عامل باشگاه نساجی

بعید می دانم، لیگ آسیا در ایران برگزار شود

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) بر استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی(VAR)  کار میزبانی ما را سخت کرده و منتظر تصمیم نهایی در این زمینه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد قرعه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: لیگ قهرمانان سطح بالایی دارد و تیم‌ها باید برای حضور در این مسابقات آمادگی کامل داشته باشند. قرعه ما نه سخت است و نه آسان. در گروه نساجی تیم الهلال و نمایندگان ازبکستان و هند قرار دارند. تیم الهلال با ستارگان خود در این گروه است. تیم های دیگر نیز قهرمان کشور خودشان هستند. ما نیز تلاش می‌کنیم نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

وی درباره میزبانی نساجی از ستارگان بزرگ جهان در ورزشگاه وطنی قائمشهر افزود: هنوز تکلیف میزبانی تیم‌های ایرانی مشخص نشده و ما باید منتظر تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشیم. AFC روی استفاده از VAR در مرحله گروهی تاکید دارد و این کار را سخت کرده است. ما ورزشگاه آزادی را برای میزبانی معرفی کردیم.

درودگر اضافه کرد: تیم نساجی بسته شده و نفرات مورد نظر هم جذب شده‌اند اما ممکن است در آینده نزدیک یک بازیکن دیگر نیز به جمع ما اضافه شود.

در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا تیم نساجی نماینده ایران در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های فوتبال الهلال عربستان، نساجی، بمبئی سیتی هندوستان و ناوباهور ازبکستان همگروه است.