پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

رشیدی: استقلال مقابل سپاهان امیدوارم کرد

منصور رشیدی پیشکسوت استقلال از عملکرد تیم مقابل سپاهان شگفت زده شده است!

وی در این مورد به البرز ورزشی گفت: استقلال در بازی با سپاهان عملکرد عجیبی داشت طوری که مرا شگفت زده کرد اصلا تصور نمی کردم استقلال در اصفهان این قدر خوب کار کند تیم چند موقعیت صد درصد گل داشت که اگر دقت بیشتری می شد تیم با دست پر باز می گشت.

وی افزود: اسنقلال از دقیقه 45 تا ۷۰ بسیار فشار آورد و واقعا خوب و اصولی کار کرد استقلال کلی مهره از دست داد محبی و قایدی نفرات بسیار مهمی برای تیم بودند و استقلال از رفتن آنها بسیار ضرر کرد درست مثل چند سال قبل که استقلال ایراهیمی و کریمی را از دست داد و تا به حال نیز نتوانست جانشینی برایشان بیابد!

رشیدی ادامه داد: لیگ عربستان باید برای ما درس عبرتی باشد زیرا مدیران آنها به دنبال خوشحال کردم مردمشان هستند و امید را به کشورشان اوردند تا پیشرفت کنند اما در کشور ما اتفاقات برعکس شده و فوتبال که تنها دلخوشی مردم است با مشکلات رو به رو است استقلال با دست خالی  مقابل حریفان قرار می گیرد تیم را از آسیا حذف کردند و امسال دست نکونام هم خالی است.

بازی با سپاهان امیدوار کننده بود اما باید دید مربی تیم با نفراتی که در اختیار تارد می تواند اوضاع را کنترل کند.

وی با انتقاد از مسئولان گفت: در عرض چند ماه چند مدیر تغییر دادند و بازیکنان مورد نظر نکونام را نیز جذب نکردند باید حداقل چهار پنج بازیکن جدید جذب کنند تا مربی تیم در ادامه بازی ها دستش پر باشد.

رشیدی در مورد عملکرد حسینی گفت: سال قبل کلی از حسینی انتقاد کردم اما امسال وی سعی دارد با شرایط خوب پیش برود وی گلر خوبی است و اگر روحیه اش را حفظ کند می تواند برای استقلال مفید باشد البته رضایی هم گلر جوان و اینده داری است اما خالد آبادی را خوب نمی شناسم و نمی توانم اظهار نظر کنم!

وی در پایان گفت: گل پرسپولیس کاملا افساید بود همان لحظه اول مشخص بود ‌که آن گل سالم نیست. تا وقتی وی ای آر به فوتبال ایران وارد نشود اوضاع همین است استقلال کلی از داوری ضرر کرده و اوضاع همین است تا بتوانند سیستم جدیدی را وارد کنند.

گفت و گو: سوده رحمانوند