جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه
درباره انتخابات ناتمام هیات والیبال اصفهان

صادقی: چرا یک خانم نمی تواند؟

هیات والیبال استان اصفهان در ماراتن انتخاب رئیس به سر می برد و بعد از اینکه فریبا صادقی و دکتر زمانی در پایان دور دوم آرای مساوی را به دست آوردند قرار شد انتخابات این هیات دوباره برگزار شود.

فریبا صادقی مربی بین المللی والیبال که چند ماهی سرپرست هیات والیبال اصفهان بود در اینباره می گوید: از آنجایی که چند شهر ما با سرپرست اداره می شود موفق به شرکت در جلسه انتخابات نشدم به طور مثال که کاشان قطب والیبال استان ما به شمار می رود نماینده نداشت.

برخوآر، شاهین شهر و فلاورجان همچنین موقعیتی داشتند ضمن اینکه پنج باشگاه اصفهان به من رای داده بودند و این نشان می دهد که در دوران سرپرستی بد کار نکردم، 25 سال از عمرم را برای والیبال گذاشتم ولی این نگاه که یک خانم نمی تواند هیات استانی را اداره کند خیلی خوشآیند به نظر نمی رسد.

در دوران سرپرستی من چندین میزبانی از جمله برگزاری المپیاد استعداد برتر را به اصفهان سپردند که به خوبی از عهده برگزاری برآمدیم. در والیبال در بخش بانوان اصفهان یک قطب انکار ناپذیر است با این همه باید ببینیم که در انتخابات پیش رو آرای هیات ها منتج به انتخاب کدام یک کاندیدا ها خواهد شد.

صادقی که سابقه سرمربیگری تیم ملی بانوان را نیز دارد در مورد انتخابات خانم میترا شعبانیان به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن گفت: انتخاب ایشان از سوی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن انجام شد اما خودم خانم شعبانیان را یک مربی باتجربه و دارای دانش مربیگری می دانم که می تواند برای والیبال نصف جهان موثر باشد ما مربیان جوان و سازنده ای در بخش بانوان داریم که برای هدایت تیم های لیگ برتری باید کنار امثال شعبانیان تجربه کسب کنند.

گفت و گو: پیمان محرمی