پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

والیبال قهرمانی آسیا از نگاهی دیگر...

ژاپن یکی از رقبای سرسخت ایران در فینال را از پیش رو بردارد ولی این اتفاق رخ نداد و ژاپن سه بر یک قطر را از پیش رو برداشت تا حریف ایران در فینال باشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: حاشیه دیگر این دیدار حضور معدود تماشاگران ژاپنی در ورزشگاه و انتقاد سرمربی ژاپن از ورود شیپور به سالن بود.

سرمربی ژاپن پیش از شروع مسابقه هم از جو ورزشگاه بازدید کرده و در بازگشت به رختکن به بازیکنانش اعلام کرده بود فضا شگفت‌انگیز است.

در آخرین بازی امروز، ایران میزبان کشور چین بود، کشوری که روز گذشته با شکست کره‌جنوبی به دیدار با ایران رسیده بود اما مقابل ایران زانو زد.

مطابق انتظار، تماشاگران متقاضی برای حضور در سالن غدیر بیشمار بودند و این سالن سه ساعت پیش از شروع مسابقه ایران پر شده بود به همین دلیل طرفداران ارومیه‌ای به همراه خانواده در پارک‌های بزرگ سطح شهر نظاره‌گر مصاف ملی‌پوشان کشورمان از نمایشگرهای بزرگ شدند. جشن و پایکوبی مردم در خیابان‌ها و پارک و مسیر منتهی به هتل محل اقامت تیم ملی و ایجاد راه بندان و ترافیک در سطح شهر هم بخشی از حاشیه‌های روز ششم بود.

از دیگر حواشی، دمای بالای داخل سالن بود که به دلیل ازدحام جمعیت، تماشاگران گرمای نسبتا بالایی را تحمل کردند.

بازیکنان تیم ملی ایران در پایان این دیدار برای تشکر از هواداران ارومیه‌ای با ایستادن در میانه میدان به تشویق تماشاگران پرداختند.

در مسابقه ایران و چین که با حضور بیش از 7 هزار دوستدار والیبال همراه بود، داورزنی، رییس فدراسیون والیبال، عتباتی، رییس کل دادگستری استان، معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی و حضرت‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران شهری و استانی تماشاگران ویژه بازی بودند و تماشاگران برای لحظاتی، داورزنی را تشویق کردند.