پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
حضور بازیکن خارجی بازهم بدون اطلاع نکونام

قهر ادامه دار سرمربی و مدیرعامل!

علی خطیر قصد دارد در دو، سه روز آینده یک هافبک اهل اسلوونی یا اسلواکی را به ایران آورده و از نکونام بخواهد تا با این بازیکن قرارداد امضا شود. این بازیکن بدون اطلاع و تایید فنی نکونام قرار است به ایران بیاید.

چنین اتفاقی قبلاً در قضیه رانگلو جانگا نیز رخ داده بود و بدون اطلاع سرمربی این بازیکن به تهران آمد.

باشگاه استقلال قصد خرید بازیکن خارجی ندارد و با توجه به اصرار نکونام به ‌جذب بازیکن و مشکلاتی که سرمربی استقلال در این تیم از لحاظ کمبود‌ مهره دارد مدیران استقلال قصد دارند اهداف خود را در تیم اعمال کنند که با مخالفت شدید نکونام رو به رو شده است!

حتی شنیده ‌می شود سرمربی استقلال اعلام گرده حاضر است با بازیکنان فعلی و بدون جذب بازیکن به مصاف حریفان برود اما زیر بار جذب بازیکن مورد نظر باشگاه و مدیریت نمی رود!

داستان اختلاف نکونام و خطیر همچنان ادامه دارد و مربی تیم حتی پاسخ تماس های باشگاه از جانب خطیر را نمی دهد و به طور کامل ارتباط خود را با مدیرعامل تیم قطع کرده است!

داستان جذب بازیکن خارجی و مشکلات موجود در استقلال ادامه دار است و قهر و عدم ارتباط مربی و مدیریت نیز قطعا در روند استقلال تاثیرگذار است و نکونام که تنها قصد دارد به امور مربوط به خود در تیم رسیدگی کرده و استقلال را برای بازی ها آماده کند کاملا دست تنها و بدون حامی پیش می رود و مشخص نیست ادامه این روند تا چه زمانی می تواند مثمر ثمر باشد!

گزارش: سوده رحمانوند