پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اعتصاب بازیکنان عصبانی استقلال

پول های دریافتی باشگاه کجا هزینه می شود؟!

بازیکنان استقلال قصد دارند پس از بازی استقلال خوزستان و از سرگیری تمرینات پس از استراحت چند روزه، برای دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب بزنند.

این مسأله به علی خطیر نیز اطلاع داده شده و بازیکنان اعلام کرده‌اند تا تسویه کامل قرارداد فصل قبل و دریافت حداقل ۱۰ درصد از فصل جدید، به تمرینات برنمی‌گردند‌.

با این شرایط به نظر می‌رسد علی خطیر به پایان دوره مدیریتی خود نزدیک شده مگر در صورتی که به صورت معجزه‌وار منابع مالی تأمین شود.

بازیکنان استقلال بارها در مورد وضعیت خود به مدیریت اخطار دادند و حتی برای حضور برخی نفرات جدید در لیست تیم قراردادهای خود را کسر کردند اما مدیریت تیم به وعده های خود عمل نکرده و سکوت اختیار کرده تا بازیکنان استقلال عصبی تر از قبل وی‌را تهدید کرده و هدف خود را عملی کنند!

گویا این روزها هیچ پولی در باشگاه نیست و مشخص نیست مبالغ چند بازی استقلال در لیگ که توسط اسپانسر پرداخت شده صرف چه اموری شده و در اینده چه اتفاقی برای استقلال رخ می دهد؟

برخی معتقدند که مدیریت خطیر در استقلال زمانی نمی برد و احتمالا وی نیز باید از استقلال جدا شود زیرا در مدت حضورش در استقلال کار مثبت و در خور توجهی برای استقلال انجام نداده و هواداران استقلال در حال حاضر از اعتراض شدید به حجت کریمی و جدایی وی بسیار پشیمان هستند!

گزارش: سوده رحمانوند