پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تغییرات پرسپولیس در راه است

عملکرد ضعیف برخی بازیکنان تیم پرسپولیس از ابتدای فصل تا کنون ممکن است به نیمکت‌نشینی آنها ختم شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سرخپوشان در فصل جاری نمایش چندان خوبی از خود ارائه نداده‌اند اما چون در دو بازی ابتدایی خود پیروز شدند این مساله کمتر به چشم آمد، اما تساوی با ذوب‌آهن باعث شد موج انتقادها علیه تیم گل‌محمدی سرازیر شود.

این درحالی است که یحیی خودش هم از عملکرد چند بازیکن تیمش راضی نیست و ممکن است بخواهد در بازی با فولاد چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند. پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی از‌جمله بازیکنانی هستند که احتمال نیمکت‌نشینی‌شان در اهواز زیاد است.

پورعلی‌گنجی رقیب آماده‌ای چون گولسیانی را روی نیمکت می‌بیند.یاسین سلمانی نیز در بازی با ذوب‌آهن نشان داد می‌تواند جانشین خوبی برای رفیعی باشد. عمری هم بازیکنی است که به اعتقاد خیلی‌ها جایش روی نیمکت نیست و قابلیت بازی در وینگر سمت راست و چپ و خط‌حمله را به‌عنوان مهاجم مکمل دارد.

از این رو یحیی احتمالا یک یا دو تغییر را در ترکیب خواهد داشت.اگر سرمربی پرسپولیس مهاجمی بهتر از زاهدی داشت خیلی زودتر از اینها تصمیم به نیمکت‌نشین کردن او می‌گرفت، اما در شرایط فعلی مجبور است او را بازی دهد. بازیکنی که با ادامه این روند قطعا فشار خیلی بیشتری از سوی هواداران به او وارد می‌شود.