پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
معمای نکونام در خط دفاعی

ترس از تکرار اشتباهات گذشته!

نکونام در بازی با سپاهان ریسک کرد و ترکیب دفاعی تیمش را به طور کلی تغییر داد تا سلیمی خرید جدید را در ترکیب قرار دهد اما باید دید وی برای بازی با استقلال خوزستان نیز این ریسک را می پذیرد.

دو تصمیم پیش روی نکونام است، اعتماد مجدد به ایمان سلیمی و برگرداندن روزبه چشمی به پست هافبک، جایی که بازدهی و کارایی بالاتری دارد.

سلیمی در دیدار مقابل سپاهان خطای پنالتی عجیبی انجام داد اما در روند بازی به خوبی مهاجمان سپاهان را مهار کرد، او با حضور در مقابل استقلال خوزستان می‌تواند اعتماد به نفس از دست رفته اش را بازیابی کند.

از طرفی تصمیم با نکونام خواهد بود که همچنان از مثلث مهدی پور، نیک نفس و رضاوند در خط هافبک استفاده کند یا روزبه چشمی به هافبک منتقل شود و ایمانی سلیمی زوج مرادمند در خط دفاعی باشد.

البته نکونام برای بازی با سپاهان تغییر در سیستم دفاعی را در دستور کار قرارداد و البته حضور مثبت چشمی به عنوان هافبک دفاعی عامل این است که سرمربی استقلال باز هم ترکیب دفاعی بازی قبل را تکرار کند تا زمانی‌که سهرابیان از بند مصدومیت رها شده و به ترکیب بازگردد.

استقلال در حالی بازی قبل را واگذار کرد که سلیمی یک پنالتی را به حریف تقدیم کرد و نکونام برای بازی بعدی نیاز مبرم به برد دارد تا بتواند استقلال را در کورس و در بالای جدول حفظ کند.

از طرفی استقلالی ها با نظر جواد نکونام همچنان در سکوت کامل و در آرامش کامل تمرینات خود را جلو می برند و هیچ خبر و تصویری از تمرینات منتشر نمی‌شود.

مصاحبه با رسانه ها به جز میکسدزون ورزشگاه و بعد از بازی برای بازیکنان استقلال ممنوع است.

گزارش: سوده رحمانوند