جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه
لیگ برتر فوتبال در هفته چهارم

آبی در آبی

هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر فردا با انجام دو بازی دنبال خواهد شد.

در تهران استقلال نکونام در شرایطی میزبان استقلال خوزستان خواهد بود که حریف از جنس آبی است.

البته این دو فقط در رنگ پیراهن در نقطه مشترک به سر می برند. با این حال تیم جواد نکونام می کوشد تا در کورس رقابت از جمع مدعیان فاصله نداشته باشد. مشکلی که تیم نکونام با آن در گریبان است، همان مشکلی است که پرسپولیس با در ستیز می باشد.

در پرسپولیس مهاجم هدف وجود ندارد تا راه گلزنی آسان شود، اما در استقلال مهاجم هدف دیده می شود، اما راه گلزنی را گم کرده اند. با اینحال شاگردان نکونام در بازی فردا فقط به 3 امتیاز بازی فکر می کنند. از سوی دیگر آبی خوزستان می آید تا بازنده نباشد، تا شاید در این رهگذر از جمع فانوس بدستان دور شود.

قضاوت دیدار دو تیم از جنس آبی برعهده امیر سامان سلطانی است.

تراکتور تبریز در میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود. تراکتور با خمس هنوز خود را باز نیافته است. این حالت تیم بیمار را به خودگرفته است. با آنکه از زاویه هزینه وخرید های آنچنانی کم هزینه نکرده است، اما فعلا با اهداف تعیین شده اش فاصله زیادی دارد. تراکتور به دنبال فرار از انتهای جدول است، گرچه تیم مس رفسنجان که در این فصل با اندیشه های ساکت الهامی شکل گرفته یک تیم شکننده ای تا نشان داده است. مسی ها هفته گذشته در خانه 3 گل از تیم شمس آذر قزوین دریافت کردند تا هواداران

تیم کرمانی خواستار بر کناری ساکت الهامی شوند. اگر مسی ها در تبریز ناکامی را ملاقات کنند ، شاید راه بازگشت الهامی به رفسنجان مسدود شود. داور این دیدار یاسر همرنگ است.

گزارش: اکبر عزیزی