پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

 گشتی در دنیای خبر

ورزش همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهد اما نگاه اصلی همچنان معطوف به بازی های آسیایی است که در صدر اخبار امروز قرار دارد.

ایران با 17 تیرانداز در هانگژو

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب ۱۷ ورزشکار در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی راهی بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد شد.

شرمینه چهل‌امیرانی، نجمه خدمتی، الهه احمدی، آرمینا صادقیان، مهیار صداقت، امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی، مینا قربانی، زینب طوماری، جواد فروغی، سجاد پورحسینی، امیر جواهری خو ، وحید گلخندان، مرضیه پرورش‌نیا و محمد بیرانوند نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی هانگژو از ۲ تا ۹ مهر انجام می‌شود.

 استعفا و کنارگیری در ورزش معلولان

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، شروین اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر این فدراسیون به همراه مقدسی رئیس انجمن فوتبال، روز گذشته با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره از تمرینات ملی‌پوشان بازدید کردند.

اسبقیان در این بازدید اظهار داشت: امین الله‌مانی زحمات زیادی برای فوتبال هفت نفره کشورمان کشید که از این بابت از او تقدیر و تشکر می‌کنم. الله‌مانی به دلایل شخصی از ادامه همکاری با تیم ملی کناره‌گیری کرد و از امروز علیرضا رعدی به‌عنوان مدیر فنی تیم ملی را همراهی می‌کند.

او با کمک طارمی و دیگر مربیان تیم ملی، پس از بررسی عملکرد ملی‌پوشان، تیم نهایی برای اعزام را به ما اعلام می‌کنند. تمام تلاش مسئولان فدراسیون و انجمن اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه است.

تکواندوی نونهالان در سارایوو

ششمین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان جهان 2023 از دیروز با حضور ۶۲۲ تکواندوکار در هتل «هیلز» شهر «سارایوو» در کشور بوسنی وهرزگوین آغاز شد.

معصومه ربیعی، آرین اکبری منش، نازنین زهرا مرادی، معید عبداللهی و فاطمه کلاسنگیانی ملی پوشان کشورمان در روز نخست مسابقات بودند که  نهایتا هر 5 ملی پوش کشورمان با شکست مقابل رقبا از دور رقابت ها کنار رفتند.