پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
موافقت با تعویق بازی های استقلال

آشتی عنایتی و نکونام!

شاگردان رضا عنایتی در شهریور و مهرماه در دو میدان حساس و مهم مرحله اول انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو باید به میدان بروند.

امیدها ابتدا باید برای شرکت در مرحله اول انتخابی المپیک 2024 راهی تاشکند شوند و به ترتیب در روزهای 15، 18 و 21 شهریور به‌مصاف هنگ‌کنگ، افغانستان و ازبکستان بروند.

دو بازیکن دعوت‌شده از استقلال، یعنی سامان تورانیان و محمدرضا خالدآبادی به‌همراه علیرضا رضایی که با توجه به اینکه هنوز با باشگاه خود تعیین‌تکلیف نکرده و همچنان استقلالی محسوب می‌شود در روز نخست تمرینات تیم ملی حاضر خواهند شد.

تیم ملی امید صبح روز 12 شهریور راهی تاشکند خواهد شد تا رقابت‌های مرحله اول مقدماتی المپیک 2024 پاریس را آغاز کند.

طبق شنیده‌ها قرار است طی امروز و فردا یک نشست فوق‌العاده دیگر بین نکونام و عنایتی برگزار شود، همچنین کادر امیدها منتظرند سرمربی استقلال زمان این نشست را با توجه به برنامه‌های بعدی تیمش مشخص کند تا در جلسه فوق طرفین به راهکارهای مشترک برسند.

بخش مهم این جلسه در مورد حضور حسینی و مطهری در تیم ملی امید است که ابهاماتی را به وجود آورده و عنایتی را ناراحت کرده است زیرا نکونام با حضور این دو بازیکن مخالف است اما گفته می شود‌که احتمال تعویق بازی های استقلال وجود دارد تا این دو بازیکن نیزز بتوانند با اجازه نکونام به تیم عنایتی ملحق شوند.

گزارش: سوده رحمانوند