پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تصمیم مهم نکونام در پایان نقل و انتقالات

یک مهاجم خارج از لیست!

جواد نکونام در صورتی که به طور قطعی مهاجم خارجی بخواهد، باید یک نفر را از فهرست خارج کند!

سرمربی استقلال در فاصله 24 ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات باید تصمیم مهمی در مورد آینده تیمش بگیرد.

این مربی که از کمبود بازیکن بسیار ناراحت است و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند در حال حاضر و برای جایگزینی بازیکن جدید هم مشکلاتی دارد.

این مربی که نام چند بازیکن را از لیست خارج کرده بود تا مدیران با جذب بازیکن جدید جایگزین آن نفرات را تعیین کنند در‌حال حاضر با مشکل روبرو شده و نمی داند‌که راه درست چیست؟

سرمربی استقلال به دلیل عدم جذب بازیکن بازیکنانی مانند حامدی فر و ارمان رمضانی را به تیم بازگرداند اما در حال حاضر باز هم باید نام بازیکنانی را برای‌جذب نفر جدید از لیست خارج کند!

شنیده می شود عمرو ورده بامداد فردا به ایران خواهد آمد و قرارداد رسمی خود را با استقلال امضا خواهد کرد و این اتفاق باید با خروج نام یک بازیکن همراه شود که احتمالا باید یک مهاجم باشد!

در این مورد نظر نهایی با نکونام است و این مربی که بارها نام بازیکنان را خارج کرده و بازیکن جدید جذب نشده این بار مشخص نیست که قصد دارد چه اقدامی انجام دهد.

اما به نظر می رسد ‌وی ناچار است نام بازیکنی که در ترکیب قرار نمی‌گیرد‌ را به باشگاه اعلام کند و سبحان خاقانی گرینه محتمل تری نسبت به دیگر بازیکنان است اما در مقطع فعلی این اقدام با اعتراض شدید این بازیکن همراه می شود!

گزارش: سوده رحمانوند