پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
قهرمانی از آن چشم بادامی ها

رضوانی: واترپلو چشم به سکوی افتخار دارد

تیم ملی واترپلو ایران بعد از برپایی اردو در صربستان به کشور بازگشت تا در هفته ی آینده راهی گرجستان شود و میزان آمادگی خود را به بالاترین حد برساند.

دکتر محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با البرز ورزشی با اعلام این خبر گفت: اردوی صربستان با مربیگری میلوکویچ از بازیکنان سابق تیم ملی این کشور که سابقه هدایت تیم ملی سنگاپور را داشت به خوبی پشت سر گذاشته شد و فکر می کنم در دیدار تدارکاتی با گرجی ها به بهترین شرایط آرمانی نزدیک خواهیم شد.

کاپیتان سابق تیم ملی واترپلو ایران در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که چه مقامی را برای تیم ملی واترپلو ایران در بازی های آسیایی چین پیش بینی می کنید گفت: ژاپن یک سر و گردن از تمام تیم های آسیایی از جمله چین و قزاقستان بالاتر است و باید قهرمانی را برای این تیم کنار گذاشت. ما در سال 2002 پا به پای ژاپنی ها پیش می رفتیم اما سرمایه گذاری عظیم ژاپنی ها این تیم را به یک مدعی جهانی تبدیل کرده است. بنابراین امیدوار هستم که بتوانیم یکی از سکوهای دوم یا سوم بازی های هانگژو را در اختیار بگیریم.

این امیدواری درباره شناگران که زحمات بسیاری کشیده اند وجود دارد که بتوانیم در فینال ماده ها حضور پیدا کنیم.

رضوانی درباره شیرجه رو ها نیز گفت: با اینکه شانس سهمیه المپیک وجود داشت ولی به دلایلی متاسفانه قادر به شرکت در بازی های آسیایی نشدیم.

رضوانی که از سال 1999 تا سال 2002 سرگروه تیم ملی واترپلو ایران بود بزرگترین مشکل این ورزش را نداشتن استخر دانسته و افزود: کل کشور چهار – پنج استخر اختصاصی نداریم و هیات های ما ناچار هستند برای استخر های اجاره ای برنامه ریزی کنند که امیدوار هستیم این مشکل با کمک مسئولان ورزش کشور برگزار شود.

گفت و گو: پوریا حمیدی