پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تاسیس انجمن ورزشی نویسان در مازندران

جلسه مقدماتی برای تشکیل انجمن ورزشی نویسان در استان مازندران با حضور پیشکسوتان عرصه خبر مازنی در دفتر انجمن ورزشی نویسان ایران با حضور دکتر احمدی رئیس انجمن استاد منوچهر زندی دبیر کل انجمن جلسه ای در مورد چگونگی تشکیل انجمن تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دکتر احمدی با ابراز خرسندی از شکل گیری انجمن در مازندران گفت: مازندران از استان های مستعد در ورزش و بیشترین مدال های جهانی  والمپیک از سوی ورزشکاران مازنی کسب شده که خبرنگاران ورزشی نویس این استان در شکوفایی ورزشکاران استان سهم به سزایی ایفا کردند ولی متاسفانه خود خبرنگاران هیچ سهمی از این موفقیعت ها در اعزام ها نداشته اند اما با شکل گیری انجمن و پیگیری ها دراستان و بنا داریم جهت هم ارتقا کیفی کارخبرنگاران از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و اعزام مدرسین به منطور آشنایی خبرنگاران درعرصه خبر شاهد شکوفایی و پیشرفت حوزه خبری ورزشی باشیم.

همچنین درحوزه های صنفی هم می شود برای خبرنگاران شهرستانی گام های اساسی برداشت.

زندی هم درمورد شکل گیری انجمن در مازندران گفت: چند سال قبل بنا داشتیم انجمن درمازندران راه اندازی شود که موفق نشدیم خوشبختانه امروز با حضور پیشکسوتان حاضر اولین جلسه برگزار و هیات موسس و دبیراجرایی مشخص و بنا شد.

به زودی با عضوگیری از همه ورزشی نویسان، پیشکسوتان، خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و همکاران فضای مجازی تشکیل شود.

ناگفته نماند که جلسه فوق با حضور حسن ترحمی پیشکسوت ترین ورزشی نویس مازندران نعمت الله قربانی، علی جوادی و علی شاکری برگزار شد.