پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اطلاعات غلط مربی پیکان و واکنش سازمان لیگ

مدیر مسابقات فوتبال پایه سازمان لیگ گفت: مسابقات لیگ برتر در رده امیدها هنوز آغاز نشده و باشگاه پیکان هم در این سطح از مسابقات تیمی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: رضا عبدی درباره انتقاد رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران، نسبت به همزمانی مسابقات لیگ برتر و امید اظهار داشت: سازمان لیگ همواره به دنبال برگزاری مسابقات در رده‌های پایه در مطلوب‌ترین شرایط است و به همین دلیل هم مسابقات رده‌های امید، جوانان و نوجوانان در لیگ در سطح کشور با فاصله زمانی دو تا سه روز برگزار می‌شود؛ چه برسد به مسابقات لیگ برتر امید و لیگ برتر بزرگسال. از سویی دیگر مسابقات لیگ برتر امید باشگاه‌های ایران برای فصل آینده هنوز آغاز نشده است.

عبدی تصریح کرد: از نکات جالب توجه اینکه تیم امید باشگاه پیکان در سطح لیگ برتر امیدهای ایران اصلا حضور ندارد.

نکته:: متاسفانه سرمربی تیم فوتبال افرادی را در کنار خود قرار داده است که چندان بزرگ نیستند و با مسائل روز فوتبال فاصله دارند، به همین خاطر او در مصاحبه مطبوعاتی بعد از شکست سنگین مقابل سپاهان برای توجیه شکست نکاتی را یاد آور شد که وجود خارجی ندارد. اصولا باشگاه پیکان در سطح مسابقات امید های کشوری تیمی ندارد که سرمربی تیم پیکان دلیل باخت سنگین پیکان مقابل سپاهان را تداخل مسابقات امید های کشوری را با لیگ برتر دانسته است. لازم است که سرمربی تیم پیکان اطراف خودرا با دستیارانی سازماندهی کند که در امور روز آگاهی و دارای روزمه باشند. در این مورد می توان بحث را در آینده شفاف تر دنبال کرد.