پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تیم پارس جنوبی قهرمان والیبال ساحلی ایران شد

این تیم با بهره گیری از رضوان آقاجانی و عباس پورعسکری با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

رحمان رئوفی کاپیتان سابق تیم ملی و یکی از قدیمی ترین ساحلی بازان ایران که در تیم سنگ آهن بافق بازی می کرد در اینباره گفت: زوج پورعسکری و آقاجانی واقعا در اوج بازی می کردند و قهرمانی حق آنها بود. اما این مسابقات در شرایطی به پایان رسید که اثری از قهرمان دوره قبل یعنی هورسان رامسر در صحنه رقابت ها نبود.

مهندس محمد حسین خسروانی مربی تیم پارس حنوبی در اینباره می گوید: برای داشتن یک تیم مانند پارس جنوبی بیش از دو میلیارد تومان هزینه کرده ایم اما جایزه ای که به تیم اول تعلق گرفت فقط 120 میلیون تومان در واقع دخل و خرج در والیبال ساحلی هم همخوانی نداشت اما مهندس بهرام رضاییان مدیرعامل شرکت تاکید دارد که باز هم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم اما خواسته ما این است به عنوان تشویق هم که شده تیم پارس جنوبی را به یک تورنمنت بین المللی اعزام کند.

خسروانی همچنین تاکید می کند که قاعده کار این است که مسابقات را در یک استان ساحلی برگزار می کردیم اما عوامل فدراسیون وقتی که به شهرستان ها می رسند بسیار سختگیری کرده و خواهان هتل ها و اقامتگاه ها هستند در صورتی که داوران مسابقات پایانی در خوابگاه فدراسیون به سر برده اند ضمن اینکه انتظار داشتیم در مراسم پایانی رئیس و دبیر فدراسیون هم حضور پیدا می کردند هرچه باشد بازیکنان و سرمایه گذاران والیبال ساحلی انتظار تشویق و حمایت بیشتر ما را دارند.

گزارش: جمشید حمیدی