پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
المپیاد استعدا های برتر

اصفهان قهرمان ایران شد

تیم اصفهان با غلبه بر مازندران در دیداری حماسی با کامبکی دیدنی قهرمان مسابقات زیر ۱۶ سال دختران ایران شد.

تیم گلستان نیز با برتری ۲ بر ۱ با حماسه سازی مقابل خراسان رضوی توانست جام سومی را از آن خود کرد.

در انتها، تیم اخلاق، تیم خراسان رضوی، داور اخلاق،  نوشین حق شناس داور اصفهانی و مربی اخلاق، مریم حداد معرفی و لوح تقدیری تقدیم شد.

اسامی تیم اول؛ حدیث ارفع الرفیعی، یلدا جعفری، تیناز باثری، الهام امینی، زهرا نجف بیک، ستایش نصر، ندا کریمیان، یکتا مقیمی، طناز ابراهیمی، ملیکا یزدانی، ماندان موسوی، فاطمه عابدی هدیه یزدانی، زهرا یزدانی کیش راد

مریم حدادی در این دو – سه سال اخیر در والیبال دختران شاهکار کرده است اما وقتی در فدراسیون مربی فلان شهر استانی را که سالیان دراز است که یک بازیکن تحویل تیم ملی نداده است به عنوان مربی تیم های مل برمی گزینند جایگاه امثال حدادی ها کجاست؟

اصفهان در یک سال اخیر که بدون رئیس هیات توسط فریبا صادقی نایب رئیس تشکیلات به پیش می رفت همچنان در انتظار انتخاب رئیس هیات است.

صادقی نشان داد که می شود به بانوان برای اداره امور اعتماد کرد، صرف نظر اینکه در منطقه انتقاداتی هم به والیبال نصف جهان می شود بر این باوریم که مدیریت امری ذاتی است که با اکتساب تکوین می یابد پس زن یا مرد فرقی نمی کند.

فریبا صادقی در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: ما در رتبه بندی استان ها به مقام چهارم کشور رسیده ایم و در ماه های اخیر بسیاری از مسابقات مهم سطح کشور را میزبانی کرده ایم و چند جوان و نوجوان اصفهان و شهرها مختلف مانند مهدی بیاتی، ماهان برزکار، متین جعفری و پوریا عرب را تحویل تیم های ملی داده ایم که به زودی طی مراسمی از آنها تقدیر خواهیم کرد. خواسته صادقی این است که در فضایی توام با انصاف و عدالت انتخابات ریاست های فدراسیون برگزار شود و این ورزش که ریشه ای تاریخی در نصف جهان داد محکم تر به راه خود ادامه دهد.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب