پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
قلعه نویی و حرف هایی دلنشین

مقایسه ی بنزما با طارمی و آزمون

سرمربی تیم ملی فوتبال دیروز در حاشیه ی تمرین بازیکنان حرف هایی قشنگ، دلنشین و بسیار پخته را بر زبان جاری ساخت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: او خداداد عزیزی را یک نابغه و عنایتی را مردی ایثارگر خواند در این شرایط وظیفه بازیکن سازی برای تیم ملی برعهده گرفت.

امیر قلعه نویی از هر دری سخن گفت و درباره مقایسه فوتبال ایران و عربستان با اعتماد به نفسی بالا گفت: ما خیلی از مسائل عقب هستیم. من سال ۸۵ میلادی در قطر بازی می‌کردم و آخرین بار که به قطر رفتم، تعجب کردم زیرا پیشرفت زیادی داشتند. ما یک چیز متفاوتی داریم که آن معرفت و کارهای سخت و نیروی انسانی خوب است. همه کشورها هزینه می‌کنند و من دیدم رسانه ملی برای بار اول بازی الاتحاد و الهلال را نشان داد؛ کی این اتفاق‌ها افتاده بود؟ ما هم بازیکنان بزرگی داریم. از  نظر ساختاری و زیرساخت‌ها نیاز داشتیم با تیم‌های بزرگ‌تری بازی کنیم.

قلعه‌نویی همچنین گفت: یکسری مشکلات، بین‌المللی و مالی است. ما مدام نباید مشکل مشکل کنیم زیرا همه در حال تلاش هستند. فدراسیون فوتبال تلاشش را انجام می‌دهد و همه تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی را بگیریم. ما هم باید پیشرفت کنیم اما اینکه مدام بگوییم عربستان، ژاپن یا کره جلوتر هستند، من آن آدم نیستم. من آدم فرار رو به جلو نیستم که هی بخواهم بگویم و بگویم و بگویم. ما در خیلی مسائل عقب‌تر هستیم اما بازیکنان خیلی خوبی داریم و نیروی انسانی خوبی داریم. آنها بنزما دارند، ما آزمون و طارمی و خیلی لژیونرهایی مثل محبی و قایدی را داریم. واقعیت این است که آن‌ها در حال پیشرفت هستند اما خودزنی نباید کنیم. ما نیاز داریم در این مسائل پیشرفت کنیم و این چیزی است که من ۱۵ سال پیش می‌گفتم اما همه می گفتند که فلانی کار بلد نیست.