پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پیشباز فدراسیون جهانی والیبال

مردان بزرگ در راه انتخابی المپیک

بازیکن برتر مقدماتی المپیک مردان که باید مراقب آنها باشید.

مردان با استعدادی که در مسابقات انتخابی المپیک تحت تأثیر قرار می گیرند و الهام می گیرند.

بهترین تیم‌های مردان جهان برای مسابقات انتخابی المپیک والیبال از روز 30 سپتامبر تا 8 اکتبر (از 8 مهر ماه) به ریودوژانیرو، در آمریکای جنوبی توکیو و شی آن در شرق آسیا می‌روند و بااستعدادترین ورزشکاران آماده مبارزه برای شش جایگاه در دسترس برای پاریس 2024 هستند.  در بین بازیکنان برگزیده سه آسیایی دیده می شوند و جالب اینکه نامی از ایشیکاوا نبرده اند.

فدراسیون جهانی والیبال در پیشباز از این رقابت ها به معرفی تاثیرگذارترین بازیکنان تیم های شرکت کننده پرداخت و نوشت:

این مردان نمایش بزرگی را به نمایش خواهند گذاشت، بنابراین بیایید 10 نفر برتر را برای تماشای مسابقات انتخابی المپیک امسال پیدا کنیم.

ریکاردو لوکارلی (BRA)

مهاجم بیرونی سعی خواهد کرد تا عملکرد کسب مدال طلای خود را در ریو 2016 زمانی که در همان شهر برای مسابقات انتخابی المپیک بازی می کند، تکرار کند.

دانیله لاویا (ITA)

قهرمان جهان بازیکن پر زرق و برق و مرد بازی بزرگی نیست، اما او موثر است و به سرعت تبدیل به یک قدرت حمله قابل اعتماد برای ایتالیا از جناح چپ می شود.

ران تاکاهاشی (JPN)

مهاجم بیرونی جایگاه خود را در میان نخبگان ژاپن به دست آورده است، زیرا او در بسیاری از مسابقات در VNL این فصل، حمله و دفاع جسورانه برجسته ای از خود نشان داده است.

میکا کریستنسون (ایالات متحده آمریکا)

تنظیم کننده در تیم رویایی VNL 2023 جایگاهی را به دست آورد و تیم ایالات متحده را به مدال نقره رساند.

پاول زاتورسکی (POL)

کوچکترین بازیکن در فهرست لهستان همیشه بیشترین منطقه را برای پوشش در دفاع داشت. و انجام آن به طور مداوم و بدون زحمت باعث می شود که او واقعاً شایسته دریافت MVP VNL باشد.

آگوستین بازنده (ARG)

مهارکننده وسط برنز توکیو 2020 بازیکنی با تهدید دوگانه است که هر زمانی که در زمین باشد، حمله و دفاع آرژانتین را بهتر کرده است.

امین اسماعیل نژاد (ایران)

چپ دست مقابل ایران با قدرت و دقت زیادی سرویس می دهد و او را در خط حمله غیرقابل مهار می کند.

گرگور روپرت (SLO)

مهارت‌های درخشان او در دریافت و آبشار را برای مهاجمانش آسان می‌کند و ثبات او در اجرای بازی‌ها برای برخی از بهترین مهاجمان جهان، اسلوونی را به یک مدعی قدرتمند تبدیل می‌کند.

ژانگ جینگین (CHN)

مهاجم بیرونی فراتر از انتظارات بوده و با بازدهی بالا در حمله، به بهترین گزینه چین در حمله تبدیل شده است.

وسیم به تارا (TUN)

تونسی و بازیکن سر سِفِتی پروجا، تنها بازیکنی در این لیست است که در VNL عمل نکرده اما قدرت تهاجمی خود را در برابر بهترین تیم های المپیک توکیو نشان داده است.

برگردان: هستی رفیعی